У четвер, 24 березня, піарники нарешті показали, чим же ми будемо дивувати світ.
У компанії визнали, що головні стереотипи про Україну, що склалися в світі, це - погана екологія, корупція і дешевий секс-туризм. Але про них будемо мовчати. Головна мета, відзначають піарники, не задовольнити якісь існуючі стереотипи, а знайти щось нове.
Зокрема, розроблені образи "Спритко" і "Гарнюня". Він - активний і сміливий, вона - красива і незалежна. Виконано в стилі японського аніме - з великими очима. Такими, вважають розробники, європейці і повинні представляти українців.
Однак, щоб європейці не подумали, ніби українці з мультиків, є інший варіант. Над логотипом «Україна» летить чоловік. Один - у діловому костюмі, інший - на вигляд турист. Підпис знизу переконує, що ми дуже швидкі.
У той же час будуть піарити Україну і справжні українці. Популярним співачкам запропонують виступити в незвичному образі. Вишуканим мовою вони розкажуть про різні аспекти потенціалу України - від економічного до туристичного.
Державну стратегію ТСН випробує на відомому політтехнолозі. Сергій Гайдай каже: втеча від негативних асоціацій про Україну - все одно що брехня. Вилізе боком.
"Фактор, за яким обирали - це красиві жінки. Для нормального європейського чоловіка це однозначно сексуальний об'єкт ... Якби ставилося завдання змінити імідж, я б вибирав не красивих, а тих жінок, які чогось досягли в чоловічій зоні", - відзначив політтехнолог.
У МЗС, натомість, стратегією залишилися задоволені. Її розробників залучили до співпраці поза конкурсом, мовляв, ті запропонували кращу ціну. Як кажуть у міністерстві, в порівнянні з іміджевими бюджетами Катару або Кувейту, це "крапля в морі".
Щоб втілити креативні задуми в життя, МЗС знову буде шукати гроші тепер вже від приватних інвесторів.



