25 листопада перший заступник голови Житомирської обласної ради Олег Дзюбенко разом із начальником Управління майном Романом Сечіним провели робочу нараду з керівниками обласних комунальних закладів культури щодо порядку впровадження Положення про преміювання та встановлення надбавок керівникам комунальних закладів та установ, які перебувають у спільній власності територіальних громад Житомирської області.
Про це 26 листопада інформує пресслужба Житомирської облради.
"Положення було ухвалене на 28-й сесії Житомирської обласної ради VIII скликання, щоб забезпечити справедливе преміювання та уникнути ситуацій, коли керівники комунальних закладів отримують високі премії, а працівники залишаються без належних заохочень або йдуть у відпустку без збереження заробітної плати.
Під час наради присутнім детально роз’яснили основні принципи, закладені у Положенні. Зокрема, документ визначає порядок преміювання та встановлення надбавок керівникам комунальних закладів і установ, а також умови, за яких такі виплати можуть надаватися", - йдеться в повідомленні.

Окремо акцентували на основних критеріях преміювання, серед яких: ініціативність і результативність у роботі, дотримання трудової дисципліни, а також відсутність обґрунтованих зауважень контролюючих органів та скарг громадян щодо якості наданих послуг.
«Наше завдання полягає в тому, щоб система преміювання була прозорою і справедливою для всіх: премії керівників мають відповідати рівню премій працівників і не перевищувати розумних пропорцій», — зазначив перший заступник голови обласної ради Олег Дзюбенко.

Окрім того, було наголошено на необхідності для керівників провести аналіз чинних колективних договорів і положень про преміювання та привести їх у відповідність до вимог ухваленого Положення.
«Ми очікуємо дисциплінованої та відкритої роботи кожного керівника закладу», — підсумував Олег Дзюбенко.

Нагадаємо, що Закулісся Житомирського драмтеатру: чому розгорівся скандал зі звільненням керівництва та бухгалтера.