В Головному управлінні ДПС у Житомирській області розпочав роботу Офіс податкових консультантів, старт роботи яких одночасно відбувся у 20 областях країни. Проєкт реалізовано з метою забезпечення якісної інформаційної підтримки бізнесу, підвищення податкової обізнаності підприємців та професійної комунікації з бізнесом.
«Відкриття Офісів податкових консультантів - це черговий крок на шляху до відкритого діалогу між державою та бізнесом. Ми прагнемо, щоб кожен підприємець мав можливість вчасно отримати якісну консультацію, розібратися в законодавчих змінах і уникнути податкових ризиків. Цей сервіс особливо актуальний для малого та середнього бізнесу, який потребує доступного та фахового супроводу в податковій сфері», – зазначають в Головному управлінні ДПС у Житомирській області.
Тут працюватиме одночасно 6 фахівців, всього до роботи Офісу залучено 120 податківців.
Вони надаватимуть консультації за такими напрямами:
- Оподаткування фізичних осіб;
- Оподаткування фізичних осіб – підприємців;
- Оподаткування юридичних осіб;
- Зупинення реєстрації ПН/РК;
- Електронні сервіси та звітність;
- Надання кваліфікованих електронних довірчих послуг;
- Податковий аудит, фактичні перевірки та законодавство щодо РРО/ПРРО;
- Трансферне ціноутворення;
- Погашення податкового боргу та заборгованості з ЄСВ;
- Контроль за обігом підакцизних товарів;
- Податкові спори
Адреса Офісу: м. Житомир, майдан Перемоги, 2.
Графік роботи:
- Понеділок – п'ятниця: з 8:30 до 17:00
- Обідня перерва: з 12:30 до 13:00
- Консультації безоплатні та доступні для всіх платників.