У Житомирі впровадили електронну чергу на обмін картки для оплати проїзду. Згодом відкриється ще один офіс для обслуговування громадян.
Журнал Житомира дізнався у керуючої відділенням City Card Юлії Гарбовської правила заміни та поповнення нової транспортної картки.
Фото: Журнал Житомира
Електронна черга
Через великий наплив пасажирів City Card створив електронну чергу, яка дозволяє записати до оператора по 30 людей на годину. Користувач отримує талончик та приходить у певний день на визначену годину.
«На цей тиждень талони вже роздані по пʼятницю включно. Наступні талони на наступний тиждень будуть зроблені до середи», — каже керуюча відділенням City Card.
До електронної черги можна записатись за телефоном: +38 073 063 1100.
Окрім цього, оператор створить нові офіси, де знаходитимуть менеджери City Card і житомиряни зможуть замінити картки.
«Це буде знаходитись у Прозорому офісі. Спочатку ми плануємо там обслуговувати тих пільговиків та пенсіонерів, які отримують картки вперше. Вони звертаються на отримання пенсійного посвідчення і працівники Пенсійного чи Соцзахисту направляють їх до фахівця на отримання безкоштовної картки», — каже пані Юлія.
Загалом за місяць карток житомирянина видають до 600 штук. Процедура заміни чи отримання картки займає пʼять хвилин.
Фото: Журнал Житомира
Замінити потрібно лише ті картки, які заблоковані.
«На руках у житомирян 55 тисяч карток. З них частина карток відключена через задубльовані чіпи. Саме тому їх потрібно замінити. Прикладаючи заблоковану картку до валідатора, пасажир бачить баланс нуль», — зазначає пані Юлія.
В такому випадку потрібно звернутись до офісу City Card, де працівники перечислять кошти на нову картку. Картки замінюють безкоштовно.
Є три ознаки, що людині слід змінити картку в офісі City Card:
- Картка не спрацьовує в маршрутному таксі;
- На валідаторі в тролейбусі або трамваї людина бачить залишок «0», проте знає, що в неї на картці є кошти;
- При поповненні картки житомирянина термінал пише «картка не існує».
«В кожному з цих випадків пасажир повинен звернутись до нас і замінити картку житомирянина», — підкреслює Юлія Габрбовська.
Офіс City Card розташований за адресою:
м. Житомир, вул. Театральна, 13.
Графік роботи:
Понеділок – П'ятниця 08:00 – 18:00.
Для уточнення графіку звертатись за номером: +38 073 063 1100.
Фото: Журнал Житомира
Як контролери перевірятимуть талони
Коли всі картки буде замінено, служба контролю запрацює у повному складі.
«У контролерів будуть пристрої для зчитування картки. Прикладаючи картку до пристрою, контролер буде бачити, що з цієї картки в цьому транспорті проведена транзакція», — зазначає Юлія Гарбовська.
Оформлення учнівських та студентських карток
Ці картки будуть персоніфіковані. За учнів до 14 років картку можуть отримати батьки. Після 14 років вони повинні самостійно оформлювати картку, адже для них потрібно фотографуватись.
Картки-безліми
Керуюча відділенням каже, що багато питань виникає стосовно поповнення карток-безлімів.
«Безліми поповнюються лише на терміналах City Card і користувач повинен обирати лише віконце «безлім». Якщо людина обрала віконце «поповнити», то вона поповнила гаманець», — наголошує пані Юлія.
Фото: Журнал Житомира
Раніше Журнал Житомира писав про фейки стосовно нової системи оплати проїзду.