У звʼязу зі зміною оператора оплати проїзду у Житомирі зʼявилось багато непідтвердженої інформації про транспортні картки, квитки та додатки.
Житомирська міська рада спростувала наявні фейки та надала достовірну інформацію.
Розбираємо:
- Фейк: «Чув в магазині, що картку житомирянина потрібно замінити всім»
Достовірна інформація: карта житомирянина потребує заміни лише у тому випадку, якщо вона НЕ валідується. Якщо так трапилося, тоді необхідно звернутися в офіс City Card. Якщо карта житомирянина працює, її замінювати не потрібно.
- Фейк: «Десь в інтернетах писали, що картку житомирянина потрібно «підтягнути» у застосунок City Card»
Достовірна інформація: картка житомирянина не привʼязується до застосунку. Вона персональна і наявна лише у пластику.
- Фейк: «А чому я маю показувати контролеру, скільки в мене грошей на картці?»
Достовірна інформація: пристрій контролера побачить лише дату та успішність оплати
- Фейк: «Сусідка сказала, що до «якогось числа» потрібно замінити картку житомирянина на нову»
Достовірна інформація: НІ! Картки житомирянина не потребують заміни, якщо вони працюють.
- Фейк: «Десь в інтернетах писали, що картку житомирянина потрібно «підтягнути» у застосунок City Card»
Достовірна інформація: картка житомирянина не привʼязується до застосунку. Вона персональна і наявна лише у пластику.
- Фейк: «Панас Петрович говорив: без квитка я не доведу контролеру, що оплатив/ла проїзд»
Достовірна інформація: у контролерів є пристрої, які перевірять оплату через «вшитий» чіп картки житомирянина. Те ж саме стосується банківської та транспортної картки.
- Фейк: «Хтось казав, що учнівські, студентські, безлімітні картки не валідуються або їх потрібно замінити»
Достовірна інформація: учнівські, студентські, безлімітні картки замінювати не потрібно. Ці види карток валідуються і поповнюються, як і раніше.
Картку потрібно замінити, якщо вона фізично пошкоджена (тріснула, зламалась, подряпалась…).