Комунальники пояснили, чому було прийнято таке рішення.
"Так як фактичні тарифи, якими користувалося підприємство, в період з грудня 2019р. по квітень 2020р., були нижчі ніж тарифи згідно рішення №1400 від 19.12.2018р., то на особових рахунках споживачів донараховані суми за вказаний період.
Але Рішенням сесії Житомирська міська рада спрямувала фінансову підтримку підприємству в межах суми, передбаченої місцевим бюджетом згідно Програми благоустрою, на відшкодування вартості проведеного перерахунку для населення за період з 12.2019р. по 04.2020р.
В результаті вказаних дій, перерахунок, який був виконаний підприємством згідно Припису і відображений в сальдових залишках споживачів в квитанціях за липень – серпень 2021р., анульовано, так як сума донарахувань значно перевищує суму вказаного перерахунку", – пояснюють в комунальному підприємстві.
Нагадаємо, у вересні Держпродспоживслужба заявила, що комунальне підприємство "Житомиртеплокомуненерго" протягом січня-квітня 2021 року необґрунтовано завищувало тарифи на послуги з централізованого опалення.
За результатами перевірки було зобов’язано комунальне підприємство повернути споживачам кошти. Повідомлялося, що житомирянам провели перерахунок в платіжках за липень.