69% опитаних житомирян користуються державними е-сервісами та вбачають у цьому можливість для безпечної комунікації з місцевою владою та оперативного розв’язання нагальних питань.
Про це свідчать дані дослідницької агенції InfoSapiens за підтримки Антикорупційної ініціативи ЄС (EUACI).
Для визначення рівня користування та довіри до державних електронних сервісів серед жителів Житомира було проведено дослідження.
За його результатами, 82% опитаних житомирян довіряють державним електронним сервісам та вважають їх прозорими. 69% опитаних відмітили, що користуються державними е-сервісами для вирішення нагальних питань, 41% віддає перевагу вирішенню адміністративних питань тільки електронно.
Більше третини респондентів (35%) стикаються з потребою звернутись до органів місцевої влади принаймні раз на рік, 3 із 5 опитаних обирають електронний або змішаний формат для вирішення свого запиту.
З березня 2024-го року, у Житомирі працює вебплатформа «Е-приймальня» – електронна приймальня Житомирської міської ради.
Електронна приймальня була розроблена за підтримки Антикорупційної ініціативи ЄС (EUACI), провідної антикорупційної програми, що фінансується ЄС, співфінансується та реалізується Міністерством закордонних справ Данії.
Дослідження проведене InfoSapiens з 5 по 9 квітня методом телефонного опитування. Обсяг вибірки становить 800 респондентів старше 18 років — по 200 в кожному місті (Червоноград, Чернівці, Житомир та Нікополь — міста, де відкрилась або планується відкриття Е-приймальні).