Купівля вживаного автомобіля, особливо якщо він для вас перший, завжди пов’язана з певним ризиком стати власником проблемного залізного коня. Він доволі високий у випадку з приватним продавцем, на оголошення якого ви натрапили на одному з численних тематичних майданчиків в інтернеті або з яким щойно познайомилися на місцевому авторинку, але не нульовий навіть у перевіреному місці.
«Та і з новеньким авто з салону таке може трапитися!», – скажете ви – і матимете цілковиту рацію. Справді, непоодинокі випадки, коли офіційні дилери потай усували транспортні дефекти чи дефекти зберігання нового автомобіля до продажу. Але ось що потрібно тут зауважити. По-перше, недоліки нових автівок обмежуються головно кузовними пошкодженнями. По-друге, і що дуже важливо, за те, щоб виправлені дефекти не повпливали на погіршення товарного вигляду та функціональних характеристик транспортного засобу, дилер протягом гарантійного терміну відповідає за законом.
Тим часом покупці вживаних машин полишені самі на себе. Сумнозвісний закон «Про захист прав споживачів» (пам’ятаємо ж, авто – такий самий споживчий товар, як інші) не регулює відносини між двома фізичними особами під час купівлі-продажу товару. Не набагато краща ситуація і у випадку з купівлею автомобіля на автокомісії: обмін товару хоч і можливий протягом 14 днів, але лише якщо той не використовувався й було збережено його товарний вигляд і споживчі властивості. Надання ж гарантії, яку може вимагати покупець, залежить суто від продавця.
Проблема довгий час залишалася актуальною не тільки для України, а й за кордоном теж. Вирішували її там різними шляхами і з перемінним успіхом. Так, деякі продавці в кінці дев’яностих – на початку нульових почали пропонувати «технічну гарантію», тоді як інші – те, що можна умовно охарактеризувати як «страхування від поломок». Наступним етапом стала поява у США CPO-автомобілів, і це було справжнім проривом, за який потрібно дякувати Mercedes і Lexus.
А що там зі Старим світом? У Європі багато дилерських центрів пропонують гарантію на автомобілі з пробігом, яка, втім, діє тільки на території ЄС. Крім того, законодавство зобов’язує продавців вказувати достовірну інформацію про ТЗ при продажу включно з можливими недоліками.
І ось нарешті щось подібне з’явилося і в Житомирі! Вітчизняний ринок вживаних автівок прямо зараз переживає фундаментальні зміни, рухаючись назустріч новим стандартам якості та надійності, і початок їм поклав національний холдинг GM GROUP.
Компанія відома як надійний дилер 10 всесвітньо відомих марок авто – Mitsubishi, Audi, Skoda, Renault, Peugeot, Toyota, Subaru, Hyundai, Volkswagen і JAC – з автосалонами в семи регіонах України, зокрема і в Житомирі, де функціонують дилерські центри «Стар-Кар» і «Інтер Авто Центр» брендів Toyota та Volkswagen відповідно.
Торік вона посіла третє місце на українському ринку серед дилерських мереж з показником 4.6 %, реалізувавши загалом 895 авто з пробігом. Цього ж року Холдинг може сміливо розраховувати на збільшення продажів, адже має що запропонувати клієнтам.
Недавно GM GROUP запустив продаж перевірених вживаних авто з унікальною гарантією до 1 року. Її умови залежать від року випуску та пробігу конкретної машини:
- авто віком до 5 років з пробігом до 100 тисяч кілометрів – гарантія на 1 рік або 10 тисяч кілометрів пробігу;
- авто віком до 5 років з пробігом від 100 до 180 тисяч кілометрів – гарантія на 3 місяці або на 5 тисяч кілометрів пробігу;
- авто віком від 5 до 10 років з пробігом до 180 тисяч кілометрів – гарантія на 3 місяці або на 5 тисяч кілометрів пробігу.
Надання такої гарантії відбувається лише після низки процедур, які проходить кожне авто перед тим, як потрапити у продаж. Одна з ключових – це комплексна перевірка автомобіля, яку проводять на офіційній СТО на підставі наряду-замовлення. Майстри приділяють першочергову увагу технічному стану ТЗ, який потім фіксують в сервісній книжці, і визначенню реального пробігу машини. Також вони з’ясовують, скільки попередніх власників було в автомобіля, як і де він обслуговувався, чи не потрапляв у ДТП і чи не тонув.
Усю інформацію відтак заносять до Сертифікату перевірки, який видає дилерський центр. Крім власне результату техогляду, тут містяться дані про стан гуми, фото можливих пошкоджень й рекомендації щодо необхідного ремонту, як він необхідний.
Що далі? Автівку миють, їй полірують кузов і проводять хімічне чищення салону. Лише після цього її відправляють на майданчик автосалону.
Клієнтам GM GROUP можна позаздрити з огляду на вагомі переваги, які їх очікують:
- всі автомобілі перебувають у чудовому стані й мають актуальні ціни;
- дилерський центр несе повну відповідальність за правдивість наданої інформації;
- вичерпна консультація під час і після продажу авто;
- доступний індивідуальний підбір автомобіля з наявного автопарку з врахуванням усіх побажань;
- допомога при оформленні авто в МРЕО;
- купівля можлива, зокрема, у кредит;
- доставка авто в місто клієнта, якщо той з якихось причин не може сам цього зробити.
Звісно, передбачений і тест-драйв, який дасть відповіді на запитання, що цікавлять майбутнього власника найбільше. Решту візьмуть на себе працівники дилерських центрів – не соромтеся звертатися до них по допомогу!