Про це повідомляє Укрінформ з посиланням на керівницю науково-технічної лабораторії Інжинірингової школи Noosphere Катерину Молодецьку.
«На жаль, у закладах освіти вивчення природничих дисциплін, зокрема хімії, відбувається без використання необхідного обладнання та реагентів через їх високу вартість. Тому наші студентки запропонували візуалізувати всі процеси та хімічні реакції за допомогою технології доповненої реальності. Таким чином мобільний застосунок AR School дає можливість показувати хімічні речовини, реагенти, їх взаємодію між собою по кожній із тем, яку проходять учні у школі», - зазначила Молодецька.
За її словами, застосунок AR School складається з двох модулів. Перший – це модуль візуалізації хімічних реакцій, а другий включає тестові завдання, методичні матеріали.
«Всі зображення, які використовуються у застосунку, є унікальними. Студентки відкривають підручник хімії, ознайомлюються з навчальним матеріалом, переглядають фото і відео з реагентами та реакціями, а потім самостійно створюють малюнки, після чого поєднують графічний контент із програмною частиною. Кожен реагент представлений у вигляді картки. Шляхом поєднання необхідної кількості карток і реагентів ми маємо можливість бачити хімічну реакцію», - додала керівниця науково-технічної лабораторії Інжинірингової школи Noosphere.
Застосунок AR School орієнтований на програму з хімії, затверджену Міністерством освіти і науки. Його розробниці постійно спілкуються з учителями хімії, які працюють у школі й обов’язково враховують їхні побажання.
Над розробкою застосунку AR School працюють студентки Поліського національного університету Марія Вакуленко, Ольга та Ірина Миненко. Їхня розробка потрапила до півфіналу конкурсу стартап-проєктів у галузі інформаційних технологій IT_EUREKA.