Про це розповіла, Ольга Нестерчук – начальниця відділу медико-санітарної допомоги Центру ПМСД, передає пресслужба міськради.
«Наразі заклади охорони здоров’я всієї України працюють згідно з наказом МОЗ №1066 від 1 червня 2021 року «Деякі питання формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність та проведення їхньої перевірки». Відповідно до цього документу в Україні тривав перехідний період від паперових лікарняних листків до формування медичного висновку про тимчасову непрацездатність лікарем в електронній системі. Цей перехідний період тривав з 1 червня до 31 серпня цього року, у цей час можна було відкривати як паперові лікарняні, так і пробувати формувати електронні. Якщо ж це не виходило, або ж не було технічної готовності закладу, виписувався паперовий лікарняний», - розповідає Ольга Нестерчук.
Заклади охорони здоров’я отримали наказ щодо відтермінування переходу на електронні лікарняні.
«До цього часу можна формувати як електронні, так і виписувати паперові лікарняні листи. Тобто, зараз до 1 жовтня ми можемо формувати два види лікарняних», - зазначає Ольга Нестерчук.
За словами фахівчині, сімейний лікар формує лише медичний висновок про тимчасову непрацездатність, сам електронний лікарняний формує пенсійний фонд і фонд соцстрахування. Документ з’являється в електронній системі і його бачить роботодавець.
«Центр первинної медико-санітарної допомоги» Житомирської міської ради на сьогодні готовий перейти на формування медичного висновку про тимчасову непрацездатність. Спеціалісти пройшли навчання на платформі МОЗ та НСЗУ, як працювати з електронними лікарняними. Певні є технічні причини, які від нашого Центру не залежать», - додає Ольга Нестерчук.