Компанія Zibra AI, яка створює рішення з використанням ШІ для VFX і 3D-контенту, оголосила про запуск ZibraVDB для програмного забезпечення Houdini. Ним можна буде скористатися через SideFX Labs – підрозділ SideFX, який розробляє інструменти та інтеграції, що розширюють екосистему Houdini. Про це розповів ІТ-бізнесмен і партнер Roosh Сергій Токарєв.
Переваги та особливості ZibraVDB
Співпраця між Zibra AI та компанією-розробником Houdini дозволить будь-яким студіям користуватися технологією для стиснення та декомпресії даних великого розміру у реальному часі. ZibraVDB покращує зберігання, оптимізує пропускну здатність та впроваджує якісні робочі процеси у VFX.
«Незалежно від розміру та ресурсів тепер будь-яка студія зможе використовувати інструменти для відтворення великих VFX-об’ємів, збережених у форматі OpenVDB. Українські розробники знову продемонстрували світу свою винахідливість у створенні інноваційних продуктів. ZibraVDB – це ще один приклад нашого потенціалу», – говорить Сергій Токарєв.
Цей інструмент забезпечує компресію великих даних до 100 разів і швидкий рендеринг ефектів. Він дозволяє студіям віртуального виробництва розробляти об’ємні VFX кінематографічної якості, а також зменшує обсяги пам’яті та час обробки.
«ZibraVDB не просто зберігає високу візуальну якість. Технологія спрощує генерацію контенту, покращує реалістичність під час освітлення сцен та оптимізує рендеринг для студій будь-якого масштабу», – додає Сергій Токарєв.
Серед можливостей ZibraVDB:
-
Стискання великих VFX-ефектів.
-
Рендеринг об’ємних ефектів у реальному часі.
-
Повторне використання ефектів у різних проєктах.
-
Налаштування через шейдери відповідно до потреб.
Плагін від Zibra AI створює інноваційний зв’язок між Houdini та Unreal Engine. Звичайного перетягування цілком достатньо, аби користувач міг легко імпортувати дані в Unreal Engine та відтворити ефекти у реальному часі навіть на девайсах споживчого рівня.
Про Zibra AI
Компанія створює технології з використанням Artificial Intelligence для VFX та 3D-контенту у телебаченні, кіно, геймінгу та інших сферах з 2021 року. Головна мета компанії – демократизувати процес розробки контенту, аби користувачі мали можливість швидко та якісно втілювати свої ідеї.