Про це повідомив директор департаменту культури, молоді та спорту Житомирської ОДА Максим Обшта у відповідь на запит голови громадської організації "Житомир Дій" Матвія Хренова, передає Житомир інфо.
"Враховуючи численні звернення до голови Житомирської обласної державної адміністрації з проханням не затверджувати результати конкурсу з розробки логотипу та брендбуку Житомирської області, організаційним комітетом прийнято рішення щодо повторного проведення конкурсу", – йдеться у листі.
Туристичний логотип
Обласна рада провела конкурс на новий туристичний логотип Житомирщини. В фінал потрапили дві роботи: "Житомирщина туристична" та "Житомирщина дивовижна".
Переможця обирала громадськість шляхом відкритого онлайн-голосування. Загалом участь у голосуванні взяли 713 осіб.
Переможцем з різницею у 29 голосів став логотип "Житомирщина туристична". Його автор – Тетяна Вдовиченко.
Логотип розкритикували в соцмережах. Його порівнювали з клешнею ракоподібних або ж з протягнутою рукою.