29 березня, 2024
Ми в соцмережах
  • Головна
  • Суспільство
  • «То клешня крабіка?» У соцмережі висміяли новий туристичний логотип Житомирщини

«То клешня крабіка?» У соцмережі висміяли новий туристичний логотип Житомирщини

  • 3 грудня, 2021 18:22
Обласна рада провела конкурс на новий туристичний логотип Житомирщини. В фінал потрапили дві роботи: "Житомирщина туристична" та "Житомирщина дивовижна". 

Переможця обирала громадськість шляхом відкритого онлайн-голосування. Загалом участь у голосуванні взяли 713 осіб. 



Переможцем з різницею у 29 голосів став логотип "Житомирщина туристична". Його автор - Тетяна Вдовиченко.



Логотип розкритикували в соцмережах. Зокрема, результати конкурсу прокоментував колишній головний архітектор Житомира Юрій Безбородов.

"Офіційний переможець у конкурсі! На кращий логотип Житомирщини! Живіть тепер з цим", - написав на своїй Facebook-сторінці Безбородов.

Під дописом користувачі соцмережі залишили понад сотню коментарів. Люди обурені обраним лого. Новий логотип порівнюють з клешнею ракоподібних або ж з протягнутою рукою.
 

Не віриться, що туристичний логотип, а тим паче такий, призведе на Житомирщині до туристичного буму. Загалом питання до репрезентативності того онлайн-голосування за логотип, в якому взяли участь трішки більше 700 людей.

***

Ребрендинг газети "Житомирщина".

***

Рука-лопата? Чи що це знизу?

***

Ніби це дно. Але я впевнений, що знизу ще не раз постукають.

***

А снизу надписи не хватает: "поможiть, люди добрi".

***

Знизу, то клешня крабіка...?




Інші користувачі соцмережі пропонують дизайнерам та маркетологам створити нову концепцію лого.

"Житомирська обласна рада, вже вдруге збурила всіх своїм несмаком! Я пропоную влаштувати Хакатон дизайнерів та інтернет маркетологів, людей які займаються друком, які спільно розроблять концепцію нового лого Житомирщини, та пропрацюють айдентику. Якщо є бажання долучитись, пишіть в коментах", - написав в Facebook Сергій Дунєв.
Поділитись

Новини по темі: