«Потенціал сільського зеленого туризму на Житомирщині наразі використовується на 5-10%. В області є близько 30 зареєстрованих зелених садиб. Найбільша кількість із них зосереджені в Бердичівському, Коростишівському та Житомирському районах», – повідомила Величко.
За її словами, для розвитку зеленого туризму потрібно інвестувати в розвиток інфраструктури на селі та популяризувати цікаві об’єкти в сільській місцевості.
Співрозмовниця зазначила, що люди в селі доволі часто не наважуються на відкриття садиби через чималу кількість ризиків. Відтак, важливою є підтримка місцевої влади й не тільки фінансова, а й юридична.
«Житомирщина визначила одним зі своїх пріоритетів розвиток внутрішнього туризму, що прописано в різних перспективних планах. Тому цього року працюватимемо над втіленням у життя цікавих проєктів», – додала Величко.
Вона зауважила, що представники різних громад області ознайомилися з розвитком зеленого туризму в Тетерівській ОТГ, а найближчим часом відвідають Станишівську і Глибочицьку ОТГ.
Нагадаємо, 23 січня в облдержадміністрації провели офіційну презентацію туристичного логотипу Житомирщини. Логотип має вигляд щасливого, усміхненого обличчя, яке складається з латинських букв ZT.