22 листопада, 2024
Ми в соцмережах

В ОДА офіційно представили туристичний логотип Житомирської області

  • 23 січня, 2020 16:03
  • 2
23 січня в облдержадміністрації провели офіційну презентацію туристичного логотипу Житомирщини. Цей логотип обрали з-поміж 23 варіантів, котрі подавали на конкурс ще у 2018 році.

Як пояснили в ОДА, логотип має вигляд щасливого, усміхненого обличчя, яке складається з латинських літер ZT. Саме такими літерами позначається доменна зона Житомирщини у мережі інтернет. Колір логотипу може змінюватись в залежності від поставлених задач. Логотип планується широко використовувати у сувенірній та рекламній продукції.

За словами директору Житомирського обласний туристично-інформаційного центру Василя Кравчука, у вересні 2018 року був оголошений конкурс на створення туристичного логотипу Житомирщини. Технічними вимогами до логотипу були такі: простота виконання та його відтворення, унікальність, прив’язка до Житомирщини, логотип має бути переданий у використання на безкоштовних засадах у форматах PNG та EPS.

За інформацією ТІЦ, загалом на конкурс надійшло 23 роботи, проте деякі з них не відповідали технічним вимогам. Переможцями стали столичні дизайнери, фінальний логотип був переданий до ТІЦу. 

У травні 2019 року логотип був вперше застосований та презентований на першій всеукраїнській туристичній виставці ZT-EXPO.

Як повідомляв «Журнал Житомира», за підсумками минулого року Житомирщина піднялася на четверте місце серед областей України за кількістю внутрішніх туристів.

Поділитись

Новини по темі:

Комментарии

Іван Комаровський
23 січня, 2020 16:50:10

Роблять одні, але соромно потім чомусь мені. Більш недолуге лого важко собі уявити.

26 січня, 2020 16:48:32

Це ж треба бути такими придурками...