Як пояснили в ОДА, логотип має вигляд щасливого, усміхненого обличчя, яке складається з латинських літер ZT. Саме такими літерами позначається доменна зона Житомирщини у мережі інтернет. Колір логотипу може змінюватись в залежності від поставлених задач. Логотип планується широко використовувати у сувенірній та рекламній продукції.
За словами директору Житомирського обласний туристично-інформаційного центру Василя Кравчука, у вересні 2018 року був оголошений конкурс на створення туристичного логотипу Житомирщини. Технічними вимогами до логотипу були такі: простота виконання та його відтворення, унікальність, прив’язка до Житомирщини, логотип має бути переданий у використання на безкоштовних засадах у форматах PNG та EPS.
За інформацією ТІЦ, загалом на конкурс надійшло 23 роботи, проте деякі з них не відповідали технічним вимогам. Переможцями стали столичні дизайнери, фінальний логотип був переданий до ТІЦу.
У травні 2019 року логотип був вперше застосований та презентований на першій всеукраїнській туристичній виставці ZT-EXPO.
Як повідомляв «Журнал Житомира», за підсумками минулого року Житомирщина піднялася на четверте місце серед областей України за кількістю внутрішніх туристів.

Роблять одні, але соромно потім чомусь мені. Більш недолуге лого важко собі уявити.
Це ж треба бути такими придурками...