З початку сторіччя власники автомобілів отримали чудову нагоду придбати оригінальні запчастини за помірну вартість. Розбірка Chevrolet https://kaifauto.com.ua/auto-catalog/chevrolet/, так само як Fiat, Honda, Opel, Toyota, Audi та інших марок дає можливість купувати вживані деталі з невеликим зносом. Враховуючи відмінну якість виробництва, можна не боячись помилитися стверджувати, що після демонтажу та повторного продажу вони працюватимуть ще довго. Але не все так просто. Знавці кажуть, що деякі групи запчастин на вторинному ринку купувати не можна.
Які вживані запчастини не можна купувати?
Далеко не всі запчастини можна купувати на стихійних ринках чи з авторозбирання. Частіше за все це пов’язано з тим, що певні деталі не розраховані на повторне використання. Другі довго не працюватимуть через особливості конструкції. А треті взагалі ставити на машину небезпечно.
Слід відразу сказати про те, що не бажано брати вживані деталі систем, що стосуються безпеки руху. Це рульове керування, гальма (колодки, диски, барабани), запобіжні пристрої (подушка безпеки тощо) та інші. Також не рекомендують купувати акумулятори, електропроводку та бортові комп’ютери. Ну і, звісно, витратні матеріали.
Кузов
Кузовні деталі зазвичай дорогі, тому щодо них бажання скупитися на автошроті чи не найбільше. Але якщо всілякі дрібниці на кшталт молдингів, ліхтарів та бамперів можна брати без остраху, то вживані капот, двері чи крила треба купувати обережно. Вони надто схильні до деформації під час аварій, після чого їх відновлюють. У таких випадках слід ретельно перевіряти виріб на перефарбування, зварювання, шпаклювання. А також подивитися, чи не з’явилася іржа.
Ходова частина
На вживаних деталях ходової частини можна зекономити від 50 до 70% від вартості нових. Загальне правило вибору полягає в тому, що не бажано купувати запчастини зі зносом більш як 30%. Кронштейни, болти, пружини та важелі можна брати сміливо. Тоді як до:
- амортизаторів;
- підшипників;
- кульових опор;
- ступиць;
- ШРУСів;
краще уважно придивитися, бо в складних механізмах можуть бути приховані дефекти. Сайлентблоки взагалі брати не треба.
Двигун
Одні спеціалісти кажуть, що купувати двигун у зборі, так само як КПП чи роздавальну — це брати кота в мішку. Інші стверджують, що таке цілком припустимо, за винятком АКПП. Уважно дивитися треба при купівлі радіаторів, генераторів, стартерів, котушок, моторчиків та приводів. Від ланцюгів, ременів, термостатів та елементів паливної системи краще відмовитися.