ДПА – державна підсумкова атестація – проводиться в українських школах для перевірки знань учнів. Це роблять в 3, 9 та 11 класах, у випускників ДПА входить до складу ЗНО. Математика є обов'язковим предметом, як і українська мова, тому варто поставитися до підготовки школярів у молодших класах не менш ретельно, ніж у випускних, бо для багатьох школярів таким є і 9 клас. Практика свідчить, що, коли за справу береться вчитель математики онлайн, учню легше працювати, та й вибір, щоб обрати викладача, з котрим буде кращий контакт, набагато простіше.
На що звертати увагу при виборі репетитора з математики для ДПА?
Це випробування суттєво впливає на бали у свідоцтвах про освіту, тому й готуватися треба ретельно та відповідально. Навіть для учнів молодшої школи не всі батьки можуть знайти час, щоб підготувати дитину самостійно. Тож краще доручити це професіоналу, який не лише заповнить пробіли в знаннях, а й допоможе учневі психологічно налаштуватися на випробування.
В старших класах можна обрати курси або індивідуального репетитора. Якщо шукати курси, вони мають бути з:
- навчанням за сучасними програмами та методиками;
- комплексним підходом, коли можна обирати предмети;
- зручним графіком та інтерфейсом.
Чимало педагогів перевіряють рівень підготовки учнів, орієнтуючись на завдання минулих років, на курсах високого рівня необхідні матеріали надають педагоги. Тому дітям немає необхідності шукати підручники. Саме такий підхід практикують на курсах https://tutors.gioschool.com/ua/tutors/spetsializatsii-pidgotovka_do_dpa.
Що враховують репетитори при підготовці до ДПА?
Насамперед, важливо знайти фахівця, який працює з дітьми потрібного вам віку. Здебільшого, вчителі, котрі готують молодших школярів, не беруть підлітків і навпаки. Це пояснюється тим, що методики та підходи дуже різняться.
При виборі викладача батькам варто уточнити, чи знає репетитор нюанси, закладені в ДПА, тому що:
- після 3 класу основну увагу спрямовують на те, щоб закрити пробіли, повторюють інформацію неодноразово, маленькими порціями, бо малюки погано запам’ятовують великі обсяги;
- після 9 класу розбирають погано засвоєні теми, аналізують помилки, підбирають необхідні матеріали;
- після 11 класу не лише поповнюють копилку знань, а й вчать дітей нестандартно мислити, розвивати логіку, шукати неординарні рішення.
Завжди теорію закріплюють на практиці. Репетитор має добре знати навчальні програми, сучасні вимоги на іспитах. При виборі викладача варто обов’язково враховувати досвід роботи з дітьми потрібного віку, освіту, спеціалізацію. Цю інформацію вчителі завжди представляють у резюме і окремо відзначають, чи беруться готувати школярів до вирішальних випробувань, бо така робота вимагає ще й досвіду психолога.