24 листопада, 2024
Ми в соцмережах
  • Головна
  • Житомир
  • 400 адмінпослуг під одним дахом: у Житомирі офіційно відкрили Прозорий офіс. ФОТО

400 адмінпослуг під одним дахом: у Житомирі офіційно відкрили Прозорий офіс. ФОТО

  • 7 червня, 2021 8:57
Після майже тримісячної роботи у тестовому режимі "Прозорий офіс" у Житомирі запрацював офіційно. Він знаходить у будівлі колишньої Корольовської районної ради на майдані Польовому, 8.

У житомирському "Прозорому офісі", або ж як його називають у Мінцифрі – "Дія центр", відвідувачі можуть отримати близько 400 адміністративних послуг, у тому числі соціального характеру:
 
  • адміністративні послуги;
  • консультації щодо онлайн-послуг; 
  • комп’ютери з доступом до інтернету; 
  • комунальні послуги;
  • консультації щодо бізнесу (Дія Бізнес);
  • безоплатну правову допомогу.
 

"На першому поверсі – адміністративні, на другому – соціальні. Для зручності – електронна система управління чергою. На табло – номер талону відвідувача та номер робочого місця фахівця. Для доступності людей з інвалідністю – пандуси, 2 ліфти, туалетна кімната, тактильна плитка, інформаційні таблички зі шрифтом Брайля, пристрій для обслуговування слабочуючих. Для найменших відвідувачів – дитяча кімната. Окрім того, тут оснащено й окреме місце для самообслуговування, де кожен може скористатись електронними сервісами порталу ДІЯ та отримати послугу онлайн", – розповіли в міській раді.


Загальна вартість "Прозорого офісу" складає 79,4 млн грн, з яких 36,1 млн грн – бюджет громади. 18 млн грн – кошти Міністерства соціальної політики України та 24,8 млн грн – Державного фонду регіонального розвитку.

























Фото: Facebook / Сергій Сухомлин
Поділитись

Новини по темі: