Журнал Житомир інфо
УКР | РУС        Сьогодні: Ср, 28-07-2021    01:49:18
Житомир » Новини » Житомир » 2021 » Июнь » 7 » 08:57:06 оновлено: 08:57:27

400 адмінпослуг під одним дахом: у Житомирі офіційно відкрили Прозорий офіс. ФОТО

07-06-2021, 08:57:27 1293 Коментарі 0 Читать на русском

400 адмінпослуг під одним дахом: у Житомирі офіційно відкрили Прозорий офіс. ФОТО
Після майже тримісячної роботи у тестовому режимі "Прозорий офіс" у Житомирі запрацював офіційно. Він знаходить у будівлі колишньої Корольовської районної ради на майдані Польовому, 8.

У житомирському "Прозорому офісі", або ж як його називають у Мінцифрі – "Дія центр", відвідувачі можуть отримати близько 400 адміністративних послуг, у тому числі соціального характеру:
 
  • адміністративні послуги;
  • консультації щодо онлайн-послуг; 
  • комп’ютери з доступом до інтернету; 
  • комунальні послуги;
  • консультації щодо бізнесу (Дія Бізнес);
  • безоплатну правову допомогу.
 

"На першому поверсі – адміністративні, на другому – соціальні. Для зручності – електронна система управління чергою. На табло – номер талону відвідувача та номер робочого місця фахівця. Для доступності людей з інвалідністю – пандуси, 2 ліфти, туалетна кімната, тактильна плитка, інформаційні таблички зі шрифтом Брайля, пристрій для обслуговування слабочуючих. Для найменших відвідувачів – дитяча кімната. Окрім того, тут оснащено й окреме місце для самообслуговування, де кожен може скористатись електронними сервісами порталу ДІЯ та отримати послугу онлайн", – розповіли в міській раді.


Загальна вартість "Прозорого офісу" складає 79,4 млн грн, з яких 36,1 млн грн – бюджет громади. 18 млн грн – кошти Міністерства соціальної політики України та 24,8 млн грн – Державного фонду регіонального розвитку.

























Фото: Facebook / Сергій Сухомлин

Тегі: прозорий офіс, Житомир, адмінпослуги
НОВИНИ ТА ОБ'ЯВИ
Коменатрів: 0
avatar

Інші новини Житомир: