23 грудня, 2024
Ми в соцмережах
  • Головна
  • Житомир
  • У Житомирі аварійний шляхопровід вночі завантажений транзитними фурами: поліція не реагує. ВІДЕО

У Житомирі аварійний шляхопровід вночі завантажений транзитними фурами: поліція не реагує. ВІДЕО

  • 14 серпня, 2020 9:25
Аварійний шляхопровід, що знаходиться на Київському шосе у Житомирі, в останні тижні перезавантажений великогабаритними фурами, що прямують через місто. Через це він постійно вібрує і може зруйнуватися.

За словами представника міської комісії із безпеки руху Романа Кравчука, трафік вантажних автомобілів через шляхопровід особливо зростає уночі.
 

"Учора ввечері я повертався додому і помітив на мосту близько першої години ночі велике скупчення вантажних автомобілів. Я так розумію, що рух відбувався через проспект Незалежності в напрямку Києва і навпаки. Міст цей аварійний тривалий час. Я звертався у поліцію на лінію "102". Моє звернення прийняли, але так ніхто і не відреагував. Думаю, на найближчому засіданні комісії порушити питання про встановлення тут додаткових дорожніх знаків", – розповів Роман Кравчук у коментарі "Суспільне Житомир".




Пресофіцер патрульної поліції в області Ігор Іванюк розповів, що кількість транзитних автомобілів через цей міст і справді зросла через ремонт північної об’їзної навколо Житомира.
 

"Вантажні автомобілі рухаються по Київському шосе і переїжджають через міст. Перед автовокзалом повертають праворуч і рухаються по проспекту Незалежності. Якщо вантажівки їдуть у центр, звичайно, інспектори патрульної поліції реагують на це, зупиняють водіїв. Якщо їдуть транзитом через Житомир по проспекту Незалежності, то ми не зупиняємо. Там немає жодних обмежувальних дорожніх знаків", – зазначив Іванюк.


Знаки перед шляхопроводом


Шляхопровід по вулиці Київській споруджений у 1957-му році. Востаннє його реконструювали 50 років тому.
 

"Згідно із проєктною документацією, міст був розрахований на навантаження 18 тон і автомобілів до 30 тон. Сьогодні тут рухаються автомобілі, вантажопідйомністю 40-50 тон. Завдяки тому, що балки конструкції мосту побудовані із подвійним запасом, міст ще не розвалився і досі стоїть. Повністю робоча арматура та бетон зруйновані. Опори мосту мають поздовжні та поперечні тріщини. Цей міст потребує негайної реконструкції. 2 роки тому розробили проєкт на реконструкцію шляхопроводу на суму 283 млн грн. Але станом на сьогодні цю проєктну документацію потрібно переробити", – розповів інженер комунального підприємства "Експлуатація штучних споруд" Вітольд Тржцяк.


Сюжет UA: Житомир
Поділитись

Новини по темі: