Про це «Журналу Житомира» повідомили у прес-службі Житомирської ОДА.
«Ми розпочинаємо перезавантаження влади на Житомирщині із структури ОДА, оптимізувавши її. Відтепер в ОДА функціонуватиме 13 структурних підрозділів. Такі зміни потрібні насамперед для удосконалення роботи цього держоргану. Адже ОДА має рухатись у напрямку із діджиталізацією та залученням молодих й амбітних працівників, які готові швидко втілювати зміни», – зазначає Віталій Бунечко.
Відповідно до документу, в ОДА функціонуватиме:
- Департамент фінансів;
- Департамент регіонального розвитку (до якого приєднались управління дорожнього будівництва та інфраструктури та відділ менеджменту);
- Департамент праці, соціальної та сімейної політики;
- Департамент агропромислового розвитку та економічної політики;
- Управління охорони здоров’я;
- Управління освіти і науки;
- Департамент культури, молоді та спорту (шляхом приєднання управління національно-патріотичного виховання, молоді та спорту і управління культури та туризму);
- Управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю;
- Управління з питань цивільного захисту населення та оборонної роботи (замість управління цивільного захисту населення);
- Управління екології та природних ресурсів;
- Державний архів Житомирської області;
- Служба у справах дітей;
- Управління внутрішнього аудиту та контрольно-аналітичної роботи.