Журнал Житомир інфо
УКР | РУС        Сьогодні: П'ятниця, 28 Лютого 2020    08:46:09
Журнал » Новини Житомира » Житомир » 2019 » Квітень » 16 » 12:27:20

Карта житомирянина: основні питання та відповіді

16 Квітня 2019, 12:27:20 1386 Коментарі 0 Читать на русском языке
Карта житомирянина: основні питання та відповіді
У Житомирі почали видачу "Картки житомирянина". Перші громадяни на пластикові картки вже встигли отримати монетизовану субсидію.

Що таке "Картка житомирянина", для чого вона потрібна та як її оформити - розповідає "Журнал Житомира".
 

1. Що таке “Картка житомирянина”?


“Картка житомирянина” - це універсальна банківська картка, яка є своєрідним “паспортом житомирянина”. На ній зазначається прізвище та ім'я власника і його фотографія. З нею буде забезпечено доступ до додатків (функцій), пов'язаних із наданням соціальної підтримки та інших міських сервісів і послуг.
 

2. Хто має право на “Картку житомирянина?”


Картку житомирянина можуть отримати усі зареєстровані мешканці міста, громадяни, які офіційно працюють у місті Житомир, студенти та учні міста, офіційно зареєстровані переселенці з тимчасово окупованих територій.

Картка житомирянина є іменною картою,тому передаватися іншій особі не може.
 

3. Для чого потрібна “Картка житомирянина”?


За допомогою даної картки Ви отримуєте чимало якісних муніципальних послуг, зокрема:
  • транспортні;
  • соціальні виплати;
  • банківські;
  • знижки в магазинах;
  • медичне обслуговування;
  • освітні послуги;
  • комунальні платежі;
  • інші, що додаватимуться протягом реалізації проекту.


4. Які документі необхідні для оформлення та отримання “Картки житомирянина”?

 
  • Паспорт та ІПН (ідентифікаційний код)
  • Копію реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідальний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті).
  • Документ, що підтверджує реєстрацію місця проживання в м. Житомир та/або копію довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, що підтверджує проживання в м. Житомирі, з пред'явленням оригіналів.
  • Кольорову фотографію (3х4 або 4х6), у разі відсутності такої у документах, що посвідчують особу.
  • Для пільгової категорії – пільгове посвідчення;
  • Для працевлаштованих у м. Житомирі – довідка з місця роботи.
  • Для студентів навчальних закладів м. Житомира – студентський квиток або довідка з навчального закладу.
 

5. Де можна оформити  “Картку житомирянина”?


Наразі слід зачекати.  Місця оформлення нових заявок на виготовлення доки не визначені. Проводиться підготовча робота з Ощадбанком, щодо відкриття точок оформлення.


6. Де можна отримати  “Картку житомирянина”?


Тих, хто подавав заяви у 2018 році банк проінформує індивідуально, щодо місця (відділення Ощадбанку, яке обирає заявник при оформленні картки) і часу можна прийти за отриманням картки. 


7. Чи потрібно платити кошти за оформлення “Картки житомирянина”?


Для визначених категорій пільговиків “Картка житомирянина” видається безоплатно. Вартість виготовлення картки для усіх інших категорій населення встановлюється тарифами банку.


8. Які категорії населення можуть отримати карту безоплатно?


Пільгові категорії, які зможуть отримати картку житомирянина безкоштовно:
  • Особи з інвалідністю внаслідок війни та прирівняні до них;
  • Учасники бойових дій та особи прирівняні до них (в т. ч. АТО);
  • Особи з інвалідністю І групи;
  • Особи з інвалідністю ІІ групи;
  • Діти з інвалідністю;
  • Особи, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи віднесені до категорії 1;
  • Ліквідатори аварії на Чорнобильській АЕС, які належать до категорії 2;
  • Пенсіонери за віком;
  • Військовослужбовці з інвалідністю внаслідок бойових дій, учасники бойових дій та прирівняні до них особи;
  • Батьки військовослужбовців, які загинули чи померли або пропали безвісті внаслідок проходження військової служби;
  • Вдови (вдівці) військовослужбовців АТО;
  • Ветерани військової служби, органів внутрішніх справ, Національної поліції; податкової поліції, Державної пожежної охорони, Державної кримінально-виконавчої служби України, служби цивільного захисту, Державної служби соціального зв’язку та захисту інформації України;
  • Реабілітовані громадяни, які стали особами з інвалідністю внаслідок репресій або є пенсіонерами.


9. Яка кількість поїздок надаватиметься пільговим категоріям?


Наразі кількість безплатних поїздок для пільгових категорій не визначена. Проте ПКМУ “Про встановлення державних соціальних нормативів у сфері транспортного обслуговування” від 14 березня 2018 р. № 196 установлено соціальну норму у мінімальній кількості 30 поїздок на місяць.

Кількість поїздок будуть визначатися рішенням Житомирської міської ради кожній пільговій категорії окремо з урахуванням цієї мінімальної норми.


Коментарів: 0
avatar

Новини Житомира: