За інформацією Служби автодоріг, міст був побудований ще у 1964 році, він давно почав руйнуватися, а у 2010 році його взагалі офіційно визнали непридатним до експлуатації. Із запровадженням Дорожнього фонду в поточному році з держбюджету виділили кошти на його ремонт. На даний час ремонті роботи на об’єкті вже ведуться на повну.
«З 1 січня 2018 року у нас працює Дорожній фонд. Ціла дорожня індустрія отримала гарантоване, забезпечене джерело фінансування. Відрахування з акцизу від пального вже зростає до 75%, яке іде в Дорожній фонд. Ми отримаємо 47 млрд. грн. Тепер перед нами стоїть завдання, щоб ці гроші були використані якісно. Цей міст простоїть мінімум 20 років, ми ж робимо, щоб він простояв усі 50 років. За чотири місяці ми робимо те, що планувалося десятиліттями і не робилося. Проектною документацією передбачалось 2 роки. Отже, 230 метрів мосту за 20 млн. грн. - це найдешевша ціна і з європейськими цінами її не зрівняти, адже в ЄС це у рази дорожче. Ми це робимо за 4 місяці, і в грудні, власне, цей міст буде слугувати як мешканцям ОТГ, так і всім громадянам України, які будуть безпечно, без ризику для свого здоров’я, без ризику для свого транспорту перетинати річку Тетерів. Це означає, що дороги будуються не обіцянками, не деклараціями, а ми кожного року у державному бюджеті гарантуємо наявність коштів для будівництва доріг», - роз’яснює міністр інфраструктури України Володимир Омелян.


Окрім мосту, Омелян оглянув виконання робіт й міжнародного проекту - реконструкції Північного обходу міста Житомир, який втілює в життя китайська компанія за європейські кошти.
Проектом передбачається реконструкція дороги й доведення її до технічної категорії “1-Б” (ділянка довжиною 22,3 км) з 4-смуговою бетонною проїзною частиною (2х7,5м), а також будівництво й реконструкцію 4 транспортних розв’язок в двох рівнях, реконструкцію 3 існуючих шляхопроводів через залізничні колії, реконструкцію існуючого мосту через Кам’янку, будівництво 2 пішохідних мостів, реалізацію засобів освітлення й сучасних засобів організації безпеки руху.

