У комунальному транспорті міста Житомира скоро запрацює сервіс Revizion, який здійснює оцінку якості обслуговування на основі реальних відгуків клієнтів.
Про це на своїй сторінці в соцмережі заявив начальник Житомирського ТТУ Євгеній Демчик.
"Кожному автобусу, тролейбусу і трамваю привласнений свій унікальний QR-код. Ви його скануєте і залишаєте відгук, на який трамвайно-тролейбусне управління обов'язково відреагує і вживе необхідних заходів", - написав Демчик.
Нагадаємо, раніше подібні QR-коди були розміщені в маршрутках Житомира. Просканувати QR-код з коротким посиланням можна через камеру смартфона, за допомогою спеціальної програми-сканера, Viber або Facebook.
У тролейбусах і трамваях Житомира з'являться QR-коди для відгуків та скарг
- 6 листопада, 2018 10:54