2 грудня до правоохоронців звернувся 69-річний бердичівець: після виконання вказівок «оператора банку» чоловік втратив майже тридцять тисяч гривень. Поліцейські наголошують: працівники фінансової установи ніколи не запитують підтверджень, кодів чи персональних даних для нарахування державної грошової допомоги.
Про це інформують в поліції.
За словами заявника, під час телефонної розмови з нібито представником банку той повідомив, що найближчим часом до чоловіка має надійти додатковий дзвінок, в якому необхідно підтвердити зарахування «Зимової підтримки». Заявник дотримався озвучених вимог, після чого з його рахунку зникли понад 28 тисяч гривень.
Нині поліцейські Бердичівського райвідділу встановлюють усі обставини події та причетних до шахрайської схеми.