23 грудня, 2024
Ми в соцмережах
  • Головна
  • Житомир
  • Корольов замість шкарпеток: у Житомирі розробили альтернативну айдентику міста

Корольов замість шкарпеток: у Житомирі розробили альтернативну айдентику міста

  • Фото: zhytomyr.space
  • 10 квітня, 2023 21:09

У Житомирі розробили альтернативну айдентику міста. Замість стереотипних асоціацій про шкарпетки та морозиво автори концепції прагнуть розповісти про нову ІТ-столицю України.

Про це повідомили на сайті проєкту, пише Шотам.

Автор айдентики – бренд-стратег Кирило Онацький. За його словами, аби змінити асоціації про місто насамперед необхідно працювати над розвитком сильного й сучасного бренду Житомира.

«Цей проєкт про мрійників і про те, що все можливо. Навіть якщо ти народився в Житомирі», – зазначає Онацький.

Замість шаблонних уявлень про Житомир як столицю шкарпеток і морозива Онацький пропонує зробити символом міста видатного вченого Сергія Корольова, який першим відправив у космос супутник та людину.

«Декілька років мене турбувало, що людина, яка народилась в Житомирі і першою відкрила людству космос, залишається майже непомітною. І наш житомирський музей космонавтики не дуже популярний, хоча має гарну унікальну колекцію. Тому я вирішив запропонувати нові асоціації з містом», – зазначає Онацький.

 

Новий логотип міста

 

У межах айдентики містянам також запропонували новий логотип Житомира. За основу автори концепту взяли логотип житомирського музею космонавтики, який розробив Артем Бондарчук під час навчання на факультеті мистецтв. Основним візуальним прийомом для айдентики став ефект затемнення космічного тіла.

Фірмовий мерч міста

 

Крім того, для містян та гостей Житомира розробили фірмовий мінімалістичний мерч. Це футболки, світшоти, шопери, свічки, марки, стікери, чашки й навіть традиційні шкарпетки, але в новому й більш сучасному пакуванні.

Ознайомитися з новою айдентикою Житомира можна за цим посиланням.

Фото: zhytomyr.space.

Поділитись

Новини по темі: