"Рейка знаходилася прямо в ямі, колесо потрапило в яму і порізалося об рейку – шина ремонту не підлягає, – каже Олександр Яненко. – Зараз треба купувати нове колесо. Воно коштує мінімум півтори тисячі гривень. Я відразу викликав поліцію – написав пояснювальну. Мені сказали, якщо я у пояснювальній напишу, що поніс якусь матеріальну шкоду, то тоді на мене складається протокол, вилучаються права і надаються тимчасові. Потім через суд я їх можу забрати. Якщо я вказую, що немає пошкоджень, то тільки пишу пояснення і їду далі".
Жителька мікрорайону Зоя Ціхун каже, що щоденно декілька машин тут пошкоджують шини.
"Багато машин тут ріжуть колеса, – каже Зоя Ціхун. – 5 – 7 щоденно. Водії переїжджають дорогу і там вже міняють шини. Багато хлопців міняє".
Заступник директора комунального підприємства "Житомирське трамвайно-тролейбусне управління" Сергій Лазарєв каже, що порізів шин не було б, якби водії стежили за дорожніми знаками.
"Шини ріжуть під час ремонтних робіт, – каже Сергій Лазарєв. – Якщо ми не розкопуємо рейки, то і таких випадків не буває. Я раджу водіям звертати увагу на знаки, попередження".
В міському управлінні транспорту та зв'язку повідомили, що обслуговує трамвайну колію та дорожнє полотно в межах колії ТТУ.
"Обслуговувати трамвайну колію, дорожнє полотно в межах колії та пів метра біля колії повинно комунальне підприємство "Трамвайно-тролейбусне управління", яке є балансоутримувачем цієї ділянки дороги. Проведення ремонтів, прибирання і утримання у належному стані проїжджої частини – це все відповідальність нашого комунального підприємства", – зазначив керівник управління Костянтин Підпокровний.
Пресофіцер обласного управління патрульної поліції розповів, що треба робити водіям при виникненні такої ситуації.
"Якщо водій через якісь причини пошкодив свій транспортний засіб, наприклад, колесо, він зупиняється, викликає екіпаж патрульної поліції, – каже Ігор Іванюк. – На місці працівники патрульної поліції оцінюють об'єктивні обставини цієї справи, визначають, чи були у діях водія ознаки порушень правил дорожнього руху. Якщо таких порушень не було, то складається акт обстеження шляхової мережі, додаються пояснення водія, і матеріали направляються спочатку до відділу розшуку та опрацювання матеріалів ДТП, а потім до відділу безпеки дорожнього руху для того, щоб цю яму чи дефект ліквідували".