За її словами, острівці монтують в рамках капітального ремонту дороги.
"Внесені зміни в ДСТУ передбачають обов'язкове проектування і встановлення острівців на дорогах при капітальному, поточному будівництві", – зазначила Корчевна.
Безпекові острівці мають модульну конструкцію і обладнані світловідбивними елементами.
Острівці відмежовують попутно-зустрічний рух, створюють зону безпеки очікування для пішоходів; eнеможливлюють випередження авто на пішохідному; привертають більшу увагу водіїв до зони підвищеного ризику і мотивують зменшувати швидкість руху.


о, боже! Невже до Житомира нарешті докотилась цивілізація. Це щастя. Почали робити перевірені десятиліттями речі замість різних блискучих шосейних стікляшок і асфальтових плаців в серці міста. <br /> Цікаво, як скоро когось почне це утискати, створювати пробки і ващє "вернуть все назад як при дідах і жигулях"?
а, вже в ру-версії "ущємило" і "танкі нє астановіт - фігня". швидко