22 листопада, 2024
Ми в соцмережах

Запроваджені нові дорожні стандарти: водіїв змусять їздити повільніше

  • 4 листопада, 2020 22:37
  • 2

Водії в Житомирі і в Україні зокрема, вже незабаром будуть їздити повільніше. Це відбудеться в рамках змін, які прийдуть з новими дорожніми стандартами.

В Укравтодорі придумали, як змусити водіїв знизити швидкість на дорогах, щоб зменшити аварійність. Досі на дорогах були кільцеві розв'язки, шумові смуги, піднесені пішохідні переходи, звуження смуг руху, напрямні острівці і "лежачі поліцейські". Про це повідомляє Укравтодор.

Тепер до них додадуться:

  • острівці безпеки,
  • бордюрні розширення,
  • чокери,
  • розділові смуги.

 


Нововведення на дорогах (фото: ukravtodor.gov.ua)


Варто зазначити, що чокери - це спеціальне розширення тротуару з двох сторін проїжджої дороги. Ці розширення знаходяться не один проти одного, а на деякій відстані – вздовж дороги. Вони застосовуються, щоб знизити швидкість автомобіля. При цьому чокер – більш сучасний пристрій, у порівнянні з "лежачим поліцейським" і широко використовується в Європі.

Через нові "перешкоди" на дорозі водії зможуть виробити постійну швидкість. Вони не будуть постійно розганятися і гальмувати, створюючи аварійну ситуацію на дорогах.

Зміни набрали чинності з 1 листопада 2020 року.
 

Системний підхід до безпеки руху

Вплив людського фактору враховують при будівництві та проєктуванні доріг в усьому світі, адже водій перебуває у стресі, його увага розсіюється і помилитися дуже просто. Завдяки додатковим перешкодам, які прописані у ДСТУ, водії обирають постійну швидкість, замість того, аби постійно розганятися та екстрено гальмувати.

На жаль, за статистикою на відремонтованих дорогах збільшується кількість ДТП. Тому безпека всіх учасників руху так само є пріоритетом Укравтодору, як і будівництво якісних доріг. У 2020 році вперше всі проєкти ремонтів обов’язково проходять так звану 5 секцію Технічної ради Укравтодору. Вона оцінює проєкти з точки зору забезпечення заходів безпеки руху.

За словами голови Укравтодору Олександра Кубракова, експеримент із новими дорожніми знаками, який впроваджується із Нацполіцією, також має слугувати задачам безпеки. Нагадаємо, експеримент триватиме на 10 об'єктах «Великого будівництва» від 3 до 9 місяців – за його підсумками дорожники оберуть найкращі рішення для водіїв.

Поділитись

Новини по темі:

Комментарии

Dima
5 листопада, 2020 11:22:20

Так, давайте ще цим проєктом почнемо монтажні роботи по всьому місту, бажано в час пік, щоб у нас було як в Столиці- виїхав в 6 ранку щоб до 8 бути на роботі, хоч і їхати 2 км. <br /> Ідея з безпекою для пішоходів класна, але щось відчувається, що реалізація її буде як завжди. І так он пів міста у суцільному «коллапсі»

Богдан Васильчук
6 листопада, 2020 4:52:17

Це великий крок уперед. Невже хтось почав проектувати не підземні переходи і розширяти дороги, а робити шось дієве.