За його словами, на сьогодні підрядником виконані роботи на 43%: на 75% готові дорожні роботи, на 37% - будівництво шляхопроводів, на 16,7% перенесення комунікацій.
Керівник дорожнього відомства висловив сподівання, що мобілізація всіх наявних ресурсів з боку підрядника дозволить завершити роботи у встановлений термін, тобто до кінця поточного року.
"Така ситуація ставить під загрозу репутацію всіх китайських компаній, які прагнуть працювати на дорожньому ринку України. Ми щиро сподіваємося, що заходи, які наразі проводить компанія Sinohydro будуть достатніми для швидшого завершення проєкту", - додав глава "Укравтодору".
Житомирська об'їзна дорога буде розширена з двох до чотирьох смуг. Протяжність дороги складе 22,5 км. Фінансування проекту здійснюється за кошти Європейського банку реконструкції й розвитку, а також Європейського інвестиційного банку. Вартість робіт складає близько 42 млн євро, підрядником виступає китайська компанія Sinohydro Corporation Limited, яка приступила до робіт у 2018 році.