Під час засідання обговорили питання пришвидшення темпів виконання робіт та підписання угоди на утримання ділянки автодороги в зимовий період.
"Для виконання поставлених завдань встановлено суворі строки: до 10 вересня цього року надати уточнений графік реалізації по кожній з частин об’єкту реконструкції, а до 1 жовтня усунути наявну ямковість та мати угоду на зимове експлуатаційне утримання наявної ділянки шляху, що також підлягає реконструкці", - інформує САД у Житомирській області.
Незалежний інженер технічного нагляду FIDIC відзначив незначний прогрес в роботі. За його словами, реальний результат роботи можна буде побачити після влаштування цементобетонного покриття на половині ділянки, і для цього вже 50% основи готово.
У свою чергу, представники підрядника Sinohydro Corporation Limited відзначили, що усі лабораторні випробування самого бетону та його складових мають гарні показники.
Нагадаємо, в результаті реконструкції дорога буде розширена з двох до чотирьох смуг. Протяжність дороги складе 22,5 км. Фінансування проекту здійснюється за кошти Європейського банку реконструкції й розвитку, а також Європейського інвестиційного банку. Вартість робіт складає близько 42 млн євро, підрядником виступає китайська компанія «Sinohydro Corporation Limited», яка приступила до робіт у 2018 році.