За його словами начальника автопарку Житомирського ТТУ Романа Мусійчука, управління транспорту і зв’язку звернулося до комунального підприємства з офіційним листом із проханням забезпечити вільні автобуси для підвозу людей під час поминальних днів. Для цього довелося викликати шістьох водіїв з їх офіційних вихідних та надати автобуси. Проте, по приїзду виявилося, що автобуси вже не потрібні.
«Виходить, що процесами перевезень в місті керує приватний перевізник, а не влада та управління транспорту. Адже перевізник сказав що він на кладовище буде їздити, а свої комунальні автобуси женіть в парк, або він забере увесь свій транспорт. І тут вся міць сталева проявилася в управління транспорту. Вони опустили голову і все зробили так, як сказав їм приватний перевізник. Тож 10 комунальних автобусів 53 та 53А працювали згідно із графіками вихідного дня, а 7 автобусів, які мали можливість заробити, простояли в депо. А як бути мені з водіями які вийшли на роботу і по факту нікуди не поїхали? Як оплатити їм цей день в повному обсязі? Не думав що таке безхребетне у нас управління транспорту, яке не в змозі підтримати власне комунальне підприємство», — обурився Мусійчук.
Натомість начальник управління переконує, що автобуси ТТУ, як і інших приватних перевізників крім Савіцького, мали бути резервом. Тобто, якщо перевізник Савіцький не надав би достатньої кількості автобусів, залучали б іншу техніку. Хоча в офіційному листі ТТУ про резерв жодного слова не було.
«Для підготовки перевезення людей до кладовищ під час поминальних днів було складено список усіх потенційних перевізників та техніки, які мали залучатися до цих заходів. Ми свідомо залучили більшу кількість техніки, щоб не зірвати ці перевезення. У зв’язку із тим, що в неділю техніки було більше ніж достатньо, адже перевізники надали автобуси великої місткості, всю техніку, яку ми попередньо залучили, в тому числі комунальну, ми її розглядали як резервну, прогнозуючи, що перевізник, який давав великі автобуси, не надасть їх в необхідній кількості. Тому маючи ситуацію, що в неділю зранку автобусів було навіть більше ніж достатньо, було прийняте рішення щодо незалучення комунальної техніки на ці заходи», — пояснив начальник управління транспорту і зв’язку міської ради Костянтин Підпокровний.
Проте на запитання журналістів, чи не логічним було б залучити для перевезення саме комунальний транспорт, та таким чином дати можливість заробити трамвайно-тролейбусному управлінню, начальник управління транспорту пояснив, що це питання дискусійне. А рішення про незалучення комунального транспорту та його простій, ймовірно, вберегли ТТУ від збитків.
«Тут питання в тому, чи вони б заробили, враховуючи їх витрати палива і режим роботи, який був в цей день, адже був ускладнений рух в цей час. Більшість автобусів стояли в пробках на Чуднівській. Тут питання чи не було б більше збитків від самих перевезень, аніж їх незалучення. Тут питання дискусійне. Можливо ми їх ще й зберегли враховуючи таку кількість людей і умови перевезення», — сказав Підпокровний.