Як повідомляв «Журнал Житомира», за розробку цілісного бачення головних площ міста команди отримають винагороду в розмірі 250 тис. грн.
Примітно, що на містобудівний конкурс не були витрачені бюджетні кошти, він фінансується за рахунок коштів проекту «Інтегрований розвиток міст в Україні», який впроваджується Німецьким товариством міжнародного співробітництва (GIZ).
15 березня в Житомирі відбулася презентація проектів для чиновників та архітекторів, а сьогодні, 21 березня, Департамент містобудування та земельних відносин міськради виклав у вільний доступ детальні фото всіх проектів.
Варто додати, що представлені проекти мають спільні ідеї та цілі: віддати більшу частину простору пішоходам, зменшивши при цьому розмір проїжджої частини. Проекти містять в собі сучасні тренди: велодоріжки, безпечні пішохідні переходи, безбар'єрне середовище, багато зелені, місць для відпочинку і занять спортом.
Круто. Соборна вже давно проситься на реконструкцію. Такий асфальтовий пустир в самому центрі міста. <br /> Перший варіант цікавий - подобається загальний вигляд, наявність велодоріжок і мінімізація парковок. Зараз в самому центрі міста на найдорожчій землі десятка два людей на халяву зберігають своє майно, а інші 250 тисяч в цей час користуватись тим простором не мають змоги. Хоча все ж дивує, що парковок немає взагалі, навіть платних. Можливо деякі залишать. Маю надію, зроблять платні (хоч за 2 грн/год). <br /> Другий варіант мутний - з рендера нічого не ясно. Якісь дві лінії трамвая, який зараз ледь живе. Таке враження, що проектувальник не розібрався в темі і кудись поспішав. подобається те, що в проекті є неперервна площа без проїзду транспорту та острівки безпеки на пішоходних переходах. Тобто це буде повністю безпечний простір. Хоч звуження доріг всього до двух полос виглядає сумнівним. В такому випадку необхідна заборона на в'їзд в цю зону приватних авто. Бо інакше все встане. Але там є вуличні парковки, тому цього, мабуть, не передбачили. Велодоріжки також додають привабливості. <br /><br /> В третьому все виглядає простим і практичним. Просто продовжать вулиці Перемоги, Бердичівську, Київську, а все, що виходить за їх ширину, заберуть від машин до людей. тільки дуже непокоїть те, що танк кудись "переноситься". Створюється враження, що цей пам'ятник і, безумовно, частину міста, хочуть під шумок списати на металобрухт. Бо куди переноситься, не указано.
Чудово! І жодного окупантського танку!