Про це повідомили під час засідання виконавчого комітету міської ради, передає Житомир лайф.
У першу чергу підняли питання про ситуацію з нагромадженням білбордів по Київському шосе, що на в’їзді до Житомира, а також ті рекламні конструкції, які встановлені дуже близько від перехресть та проїжджої частини.
Члени виконавчого комітету зазначили, що уся реклама, яка стоїть на перехрестях та біля проїжджої частини має бути погоджена з архітектурою та профільними структурами, але наразі цього не відбувається.
«У деяких місцях доходить до того, що за цими бігбордами, які встановлені біля проїжджої частини, не видно дороги. Якщо сітілайти встановлюють біля перехрестя і людину, яка може стояти біля цієї рекламної конструкції, просто не видно. Це апріорі потенційна небезпека», — пояснили члени виконавчого комітету.
Міський голова доручив своєму заступникові зробити ревізію рекламних конструкцій та врегулювати питання з нагромадженням реклами. Також він запропонував вивчити питання щодо можливості непродовження договорів з підприємцями у власності яких є рекламні конструкції.
«Візьміть нормативну базу і проаналізуйте. Знайдіть усі факти і напишіть зауваження. Тоді можна запросити представників поліції і врегулювати це питання. Для того, щоб піднімати це питання, його потрібно вивчити і підготувати дані. Дмитро, зробіть свою роботу. Ми розуміємо скільки бордів стоїть по Київському шосе. Один на одному. Тому з цим необхідно щось робити. У нормативах, якщо я не помиляюся, борди мають знаходитися мінімум 50 метрів від перехрестя та 200 метрів один від одного», — сказав житомирський міський голова Сергій Сухомлин.