«Цей «супер-ремонт» відбувався під час загоряння зеленого сигналу світлофора для пішоходів. Працівник кидає «ліпьошку» цього чудо-матеріалу і йде. Через кілька секунд автомобілі починають рух, і з них плюс-мінус 15 машин наїжджають на цю суміш і розносять її по дорозі. Звісно, знову яма, і все починається по колу», - розповів в коментарі Житомир інфо водій Іван, який став свідком «ремонту».
Начальник КП «Управління автошляхів» Житомирської міськради Сергій Янушевич запевнив, що не має відношення до ремонту даної ділянки шляху, оскільки за зону 70 см по обидва боки від рейок відповідає ТТУ.
Натомість, заступник начальника Житомирського трамвайно-тролейбусного управління Максим Манухін підтвердив, що біля трамвайних колій працювала бригада ТТУ.
«Ні для кого не секрет, що трамваї їздять, і те, що асфальтується уздовж рейок, вибивається. (Робітники) працювали удень, тому що вночі були великі морози. Зараз трохи потепліло, і з завтрашнього дня будемо працювати знову вночі. Зараз підсипаємо ями уздовж рейок б/у асфальтом. Працює одна бригада по мірі того, де вибиваються ями. Починаючи від площі (м-н Перемоги, ред.) і до м’ясокомбінату бригада поступово проходить всі ділянки. Вже завтра працюватиме вночі», - запевнив посадовець.
О, вже Манухін в ТТУ))