Вже наступного тижня у громадському транспорті Житомира запрацюють нові валідатори.
Таке рішення підтримали члени виконавчого комітету на засіданні 6 березня.
Відповідним рішенням КП «Житомиртранспорт» зобовʼязали передати всю базу даних новому оператору «Сіті Кард Сістемс – Житомир». Саме його визначили переможцем конкурсу у жовтні минулого року.
«Дана база даних повинна містити: номери їх чіпів, баланс та термін дії, також буде передана база даних всіх активних та неактивних карток, які мають наявний баланс за останні три роки», — зазначає в.о. начальника управління транспорту і зв’язку міської ради Олег Самарін.
Фото: utsk.rayon.in.ua
Заступник Житомирського міського голови Олександр Шевчук додає, що згідно з актом будуть передані бази даних, всі види карток, типи карток та баланси кожної картки. Таким чином містяни зможуть й надалі без змін використовувати свої картки.
«Ніяких змін проводитися не будуть, всі картки активні, які на руках, а це понад 170 тисяч карток, якими користуються громадяни міста», — наголошує Олександр Шевчук.
Нові валідатори запрацюють 11 березня. З їх допомогою проїзд можна буде оплатити безготівково транспортними або банківськими картками. Готівкою можна буде розрахуватись у водія, проте це явище тимчасове.
«У нас вже з наступного тижня планується запровадитися нова автоматизована система обліку проїзду. Тобто оновлення системи стосуватиметься нових валідаторів у громадському транспорті. Валідатори на даному етапі встановлюються, близько 80 % вже встановлені. Також буде нова система з бортовим комп'ютером, відеоспостереження. Тимчасово термінали у водіїв автобусів залишаться, а далі з переходом на разовий квиток, коли буде вилучення готівки, працюватиме лише нова система. Це буде перехідний період, готівка залишається тимчасово, до прийняття рішення щодо вартості проїзду», — каже в.о. начальника управління транспорту і зв’язку міської ради Олег Самарін.
Фото: stock.adobe.com
Оскільки система нова, для комфорту пасажирів у транспорті обіцяють залишили номери телефонів, куди можна буде повідомляти про некоректну роботу валідаторів.
«Там будуть вести номери гарячої лінії оператора, управління транспорту, лінія «Житомиртранспорту» поки що працюватиме. Також на вулиці Театральній офіс працюватиме, де можна буде проконсультуватися щодо роботи, або заміни карток», — підкреслив Олег Самарін.