Фахівці Держаудитслужби в Житомирській області провели аналіз діяльності комунального підприємства "Автотранспортне підприємство 0628" Житомирської міської ради. Під час аудиту виявлено порушень і недоліків на майже 35 млн грн. Про це інформує пресслужба відомства.
Як повідомляє Держаудитслужба, понад 18 млн грн становлять непродуктивні витрати, приводом до яких стало:
- систематичне збільшення обсягу та вартості робіт з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів, внаслідок їх неналежного технічного стану та зношеності;
- прийняття неефективних управлінських рішень щодо здійснення оплати за послуги, які фактично у встановлений термін не були надані та перерахування коштів субпідрядній організації при відсутності договірних зобов’язань;
- придбання товарів (а саме урн для роздільного збору сміття та складування побутових відходів), які протягом тривалого часу не використовувалися та не реалізовувалися;
- прийняття неефективних управлінських рішень стосовно замовлення та виготовлення комплексу документації щодо виконання ремонтно-будівельних робіт, які у дійсності не виконувалися (ще з 2019 року).
Виявили аудитори й упущення можливості отримання КАТП доходу на суму понад 7 млн грн.
"У зв’язку із залученням субпідрядних організацій для виконання робота саме: ліквідації несанкціонованих стихійних звалищ м. Житомира, прибирання і вивезення негабаритного та будівельного сміття), безпосереднім виконавцем яких мало би бути саме Підприємство", - зазначили аудитори.
Також непроведення належної претензійно-позовної роботи спричинило дебіторську заборгованість та втрату підприємством можливості стягнути активи на суму майже 3 млн грн.
Окрім того, за результатами ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності КАТП зафіксовано:
- сплату субпідрядним організаціям майже 6 млн грн за відсутності документального підтвердження фактично виконаного обсягу робіт з вивезення та захоронення твердих побутових відходів.
- зайве отримання бюджетних коштів на суму понад 0,5 млн грн внаслідок завищення потреби у фінансовій підтримці, необхідність якої Підприємство аргументувало недостатністю коштів для оплати праці та сплати єдиного соціального внеску.
Аудитори пояснюють, що згідно з даними бухгалтерського обліку фактично понесені витрати до розрахунку недостатності коштів враховані не були. Отже, за відсутності фактичної потреби підприємством було зайво отримано кошти на вказану суму.
Крім того, зафіксовано недоотримання фінансових ресурсів на суму понад 0,2 млн грн внаслідок не проведення КП в повному обсязі претензійно-позовної роботи щодо стягнення заборгованості у субпідрядних організацій.