В Україні зʼявився чат-бот, у якому громадяни можуть поскаржитись на закрите під час повітряної тривоги укриття.
Про це повідомляє заступник міністра з питань стратегічних галузей промисловості України Тимур Ткаченко.
За словами Ткаченка, у мережі під час останніх масованих обстрілів зʼявляється чимало скарг на зачинені двері в укриттях. Саме тому управління Мінстратегпрому вирішило створити єдиний простір для збору скарг і їх опрацювання.
«Відтепер, якщо ви зіштовхнулись з подібною ситуацією, вам не потрібно шукати кого тегнути в коментарях, для цього є простий бот, в якому ви можете залишити всі дані. Все просто — ви заповнюєте бот і протягом 1 хвилини мені в телеграм приходить сповіщення, яке ми одразу беремо в роботу і відпрацьовуємо», — зазначає Тимур Ткаченко.
Всі скарги обробляються особисто і перенаправляються до відповідальних на місцях.
«Для мене суперважливо, щоб відповідальні особи знали що саме відбувається з укриттями на тих територіях, за які вони відповідальні», — підкреслює заступник міністра з питань стратегічних галузей промисловості України.
Залишити свою скаргу можна у чат-боті Open Shelter Bot.
Раніше Журнал Житомира розповідав, як працюють модульні укриття у місті під час повітряної тривоги.