20 травня, 2024
Ми в соцмережах
  • Головна
  • Технології
  • В Україні запрацював чат-бот для скарг на закриті укриття. Перевірятимуть особисто

В Україні запрацював чат-бот для скарг на закриті укриття. Перевірятимуть особисто

  • Фото: 1plus1.ua
  • 8 січня, 2024 10:10

В Україні зʼявився чат-бот, у якому громадяни можуть поскаржитись на закрите під час повітряної тривоги укриття.

Про це повідомляє заступник міністра з питань стратегічних галузей промисловості України Тимур Ткаченко.

За словами Ткаченка, у мережі під час останніх масованих обстрілів зʼявляється чимало скарг на зачинені двері в укриттях. Саме тому управління Мінстратегпрому вирішило створити єдиний простір для збору скарг і їх опрацювання.

«Відтепер, якщо ви зіштовхнулись з подібною ситуацією, вам не потрібно шукати кого тегнути в коментарях, для цього є простий бот, в якому ви можете залишити всі дані. Все просто — ви заповнюєте бот і протягом 1 хвилини мені в телеграм приходить сповіщення, яке ми одразу беремо в роботу і відпрацьовуємо», — зазначає Тимур Ткаченко.

Всі скарги обробляються особисто і перенаправляються до відповідальних на місцях.

«Для мене суперважливо, щоб відповідальні особи знали що саме відбувається з укриттями на тих територіях, за які вони відповідальні», — підкреслює заступник міністра з питань стратегічних галузей промисловості України.

Залишити свою скаргу можна у чат-боті Open Shelter Bot.

Раніше Журнал Житомира розповідав, як працюють модульні укриття у місті під час повітряної тривоги.

Поділитись

Новини по темі: