З понеділка, 25 вересня, розпочинається прийом документів на конкурс з визначення оператора автоматичної системи оплати проїзду у громадському транспорті.
Документи учасників прийматимуться до 18 жовтня відповідно до положення: https://zt-rada.gov.ua/.../sitefiles/doc1694165377.pdf, інформує Житомирська міська рада.
Оновлення існуючої системи оплати проїзду дасть можливість перевести роботу самої системи онлайн. Нинішня версія працює лише офлайн. Оновлення АСОП дозволить миттєво списувати кошти за проїзд та унеможливить накопичування боргів перевізника — ТТУ.
«До прикладу, існуюча система «збирає» інформацію про оплату карткою. Якщо на картці недостатньо коштів, система цього не бачить», — каже Олександр Шевчук, заступник міського голови.
Оновлення системи АСОП — це також про можливість впровадження разового квитка. Йдеться про квиток, який можна буде придбати у будь-якому терміналі і розрахуватися за допомогою QR. Разовий квиток дасть можливість відійти від готівкового розрахунку.
Також серед умов для нового оператора — 100% GPS моніторинг в онлайн режимі. Це означає, що рух всього громадського транспорту міста відслідковуватиметься онлайн.
Оператор АСОП нестиме всі фінансові навантаження, включно з оновленням валідаторів.
«Саме ці умови, а також інші, прописані в положенні, є обовʼязковими для майбутнього оператора», — Олександр Шевчук.