Адміністрація міського комунального підприємства «Водоканал» поінформувала жителів Коростишева, що з 1 грудня 2023 року вода по місту буде подаватися згідно з графіком, який згодом оприлюднять.
Відповідне повідомлення з'явилось на офіційній сторінці підприємства.
Серед причини виникнення такої ситуації - відсутність фінансування через відсутність сесії з квітня 2023 року; невідповідність тарифів на послуги витратам на надання цих послуг; низький рівень оплати від населення.
"Неодноразово, у виступах на радіо та інших доступних засобах масової інформації повідомлялося, що МКП «Водоканал» знаходиться у вкрай важкому фінансовому становищі. Тариф на послуги востаннє піднімався у грудні 2021 року, ще до початку повномасштабного вторгнення з боку рф. Всім очевидно, що з тих пір значно зросла вартість ПММ (у 2 рази), електроенергії (на 380% по відношенню до ціни,що використовувалася при розрахунку тарифу на послуги), матеріали, комплектуючі та обладнання також значно виросли у ціні. Також значно знизився рівень споживання послуг з водопостачання, що призвело до невідповідності планових цифр, обсягів реалізаії на які розраховувалися витрати (витрати на технологічні процеси, що не залежать від обсягів надання послуг), що призвело до мізерного нарахування. Низький рівень оплати від населення за вже отримані послуги на надання яких вже витрачені матеріали, пальне, електроенергія. Останнім джерелом яке допомагало триматися підприємству «на плаву» було дофінансування з місцевого бюджету, за отримані кошти частково розраховувалися за послуги з електроенергії, закуповували матеріали та проводили ліквідацію аварійних ситуацій, але з квітня місяця 2023 року депутати міської ради на сесію не збираються та ніякого виділення коштів не відбувається", - йдеться в повдомленні.
Фото: скриншот посту
Жителі міста обурені такому постфактумному рішенню:
Наразі інформації стосовно ситуації міського комунального підприємства на сайті Коростишівської міськради немає. Є лише раніше опублікована форма оплати послуг централізованого водопостачання та водовідведення:
"Адміністрація Коростишівського МКП «Водоканал» звертається до Вас з проханням здійснювати платежі за спожиті послуги дистанційно, через термінали самообслуговування, через платіжні системи онлайн або безпосередньо контролеру за попередньою домовленістю телефоном. Покази лічильників можете передавати в телефонному режимі за т. 5-22-31 (відділ споживачів) або телефонувати контролерам, які обслуговують Ваші адреси. Наше підприємство має безперервний виробничий технологічний процес. Усі підрозділи працюють у штатному режимі. У нинішній епідеміологічній обстановці ми намагаємося не допускати збоїв у наданні послуг. Але на забезпечення усіх процесів з надання послуг споживачам, ремонту мереж та обслуговування обладнання потрібні кошти, єдиним джерелом яких є платежі населення за комунальні послуги", - йдеться в повідомленні.