На адресу Житомирської міськради Інспекцією направлено лист щодо ліквідації несанкціонованого звалища ТПВ.
Про це 3 червня інформує Держекоінспекція Поліського округу.
В ході обстеження території в межах міста Житомира, поблизу гаражного кооперативу «Мотор», державними інспекторами з охорони навколишнього природного середовища Поліського округу 30 травня 2024 року виявлено несанкціоноване звалище відходів.
Пунктом 2 статті 26 Закону України «Про управління відходами» визначено, що до повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у сфері управління відходами належить у тому числі: організація управління побутовими відходами, відходами будівництва та знесення; забезпечення ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ у межах населених пунктів; організація роботи пунктів роздільного збирання побутових відходів; надання інформації, проведення роз’яснювальної та просвітницької роботи серед населення щодо управління відходами тощо.
"Водночас, виявлення та облік відходів, власник яких не встановлений, здійснюється у відповідності до вимог статті 12 Закону України «Про управління відходами». Згідно даної норми, повноваження щодо таких відходів в межах населених пунктів відносяться до компетенції органу місцевого самоврядування, в даному випадку – Житомирської міської ради. Про результати розгляду та вжиті заходи Житомирська міськрада має повідомити Державну екологічну інспекцію Поліського округу з наданням підтверджуючих документів та фото у встановлені законодавством терміни", - йдеться в повідомленні.