22 грудня, 2024
Ми в соцмережах
  • Головна
  • Суспільство
  • Технічне обслуговування внутрішніх газових мереж необхідно провести перед початком опалювального сезону

Технічне обслуговування внутрішніх газових мереж необхідно провести перед початком опалювального сезону

  • Фото: АТ «Житомиргаз»
  • 21 вересня, 2022 10:16

На часі – старт опалювального сезону і власники домоволодінь вже вмикають «домашні» газові котли.  Загострюючи свою увагу на роботу газової мережі та обладнання в цей момент, все більше господарів виявляють витоки блакитного палива й, відчувши запах газу, викликають аварійну службу «104». Першопричина аварійності  – відсутність вчасного технічного обслуговування.

 Технічне обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж – обов’язкова процедура, яку повинні ініціювати усі споживачі природного газу. Послуга потрібна споживачам, які використовують газ для побутових цілей: приготування їжі та підігрів води, опалення будинку. Першочергово майстер перевірить систему на предмет витоків та усуне їх.   

«Клієнт, який підписує угоду на проведення технічного обслуговування з АТ «Житомиргаз» отримує: контроль за технічним станом, перевірку на загазованість, виявлення місць витоку газу та їх усунення, очищення, змащення та інші операції з утримання працездатності і справності саме газових мереж», - розповідає менеджерка 104.ua Клієнтський простір Тетяна Войтенко.

Вартість послуг з технічного обслуговування визначається для кожного окремого споживача і залежить від наявних газових приладів у помешканні, типорозміру лічильника  та протяжності мереж.

«Своєчасне технічне обслуговування газових приладів – запорука їх безпечного функціонування та безпеки життя та здоров’я користувачів. Щодня наші працівники виявляють витоки газу в квартирах і будинках. У будинках, де вже проведене якісне технічне обслуговування, усунено ймовірні ризики, а це означає, що газоспоживання тут буде безпечним. І я загострюю увагу усіх споживачів на необхідності проведення такої процедури до початку опалювального сезону», - додає начальник центрального диспетчерського управління В’ячеслав Тарасов.

Для того, аби отримати фахове обслуговування  потрібно укласти договір із АТ «Житомиргаз» 104.ua Клієнтському просторі за місцем проживання або зателефонувати до Контакт-центру (0412) 558-004 і чекати на візит майстра. З Вами обов`язково узгодять дату і час проведення технічного обслуговування.

 

Поділитись

Новини по темі: