10 березня, 2025
Ми в соцмережах
  • Головна
  • Суспільство
  • Що відбувається в ТТУ: коментар керівника щодо погроз водіїв не вийти на маршрути 11 березня

Що відбувається в ТТУ: коментар керівника щодо погроз водіїв не вийти на маршрути 11 березня

  • Фото: transphoto.org
  • 10 березня, 2025 12:26

Директор Житомирського трамвайно-тролейбусного управління Сергій Лазарєв прокоментував можливий невихід водіїв підприємства на маршрути завтра, 11 березня. У дописі, який 8 березня опублікував анонімний учасник в групі «Мій Житомир» у мережі фейсбук, окрім невиходу на маршрути, йшлося і про втрату в заробітній платі водіїв ТТУ, а також про їхні понаднормові години роботи. 

За словами Сергія Лазарєва, ТТУ працює в штатному режимі, у такому ж режимі працюватиме і надалі, в тому числі й завтра. Щодо втрати надбавок він підтвердив, що до скасування готівкової оплати в комунальному транспорті водії отримували надбавки у розмірі 8% від тієї суми, на яку вони продавали квитки за готівку. Це було прописано в договорі. Нині, коли цієї роботи водії вже не виконують, то й відповідних надбавок не отримують. 

Стосовно розміру заробітних плат — 19 тисяч гривень, про які йшлося в дописі, це сума, яку водії отримують «на руки». Сергій Лазарєв говорить, що офіційна зарплата водія становить 24,5 тисячі гривень, втім від неї відраховують військовий збір та ПДФО. 

«Понаднормові години дійсно є. В нас водіїв не вистачає, враховуючи ще й те, що хтось хворіє, іноді потрібно з вихідного виходити на роботу, але відповідно до закону “Про працю”, всі понаднормові години на підприємстві – автобус, тролейбус, інші категорії –  оплачуються в подвійному розмірі. 

У нас є окремі курси, є навчальний центр, де ми проводимо навчання водіїв автобусів та тролейбусів. Зараз закінчує навчання група, яка складається, на жаль, лише з чотирьох осіб. Двоє з них уже склали іспити в сервісному центрі і десь з наступного тижня вийдуть на маршрути. Ще двоє складуть іспити згодом і також вийдуть на марштрути. А взимку ми проводили навчання 30 водіїв тролейбусів, щоб вони отримали категорію D і в разі знеструмлень чи блекаутів могли водити комунальні автобуси», — розповів Сергій Лазарєв

Також директор ТТУ зазначив, що уже підготовлений новий колективний договір. За цим договором зарплати мають зрости не лише у водіїв, але й у слюсарів, механіків та інших працівників підприємства. Утім, ТТУ є залежним від міського бюджету. 

«Ми возимо, так би мовити, у збиток. Якщо відібрати пільгові категорії і брати лише тих, хто платить, то собівартість перевезення одного пасажира становить 24 гривні. Тому ми збиткові та нас дофінансовують з міського бюджету. Якщо зараз з бюджетом міським важко, значить і нам важко. Ми ведемо перемовини і з депутатами, і з міською владою. І нам обіцяють, що якщо буде в бюджеті щось, якісь можливо додаткові надходження, нам підуть назустріч. Зараз немає, але ми в цьому напрямку працюємо, щоб підняти зарплати усім нашим працівникам, не лише водіям», — розповів директор ТТУ

Також Сергій Лазарєв розповів, що сьогодні зустрінеться з водіями, аби з’ясувати ситуацію з ними. Журнал Житомира залишає за водіями право звернутися до редакції, аби висловити та оприлюднити їх точку зору, адже зв’язатися з автором анонімного допису нам не вдалося. 

Раніше Журнал Житомира писав, що житомирян попереджають про зупинку громадського транспорту 11 березня

Раніше Журнал Житомира писав, що 14 лютого до міськради надійшло звернення від приватного перевізника ПП «Шеріфф», який анонсував невихід транспорту на маршрути, які він обслуговує. Втім, у зазначену дату, 1 березня, транспорт усе ж курсував містом.

Також житомиряни створили петицію з вимогою не допустити шантаж приватним перевізником.

Згодом у Житомирі затвердили механізм компенсації приватним перевізникам.

А раніше у Житомирі зняли часові обмеження для безкоштовного проїзду пенсіонерів.

 

Поділитись

Новини по темі: