18 травня, 2024
Ми в соцмережах
  • Головна
  • Суспільство
  • Ще плюс до економії енергоресурсу: 11 тис клієнтів «Житомиргазу» відмовилися від паперової платіжки

Ще плюс до економії енергоресурсу: 11 тис клієнтів «Житомиргазу» відмовилися від паперової платіжки

  • Фото: АТ «Житомиргаз»
  • 6 грудня, 2022 13:55

Через наслідки  обстрілів критичної інфраструктури російськими військами українці вимушено, але свідомо йдуть на переоблаштування свого побуту і звичок заради економії енергоресурсу.

 Одинадцять тисяч споживачів природного газу Житомирщини вже зробили свій вибір на користь онлайн-платіжок відмовившись в «Особистому кабінеті» на сайті.

Процедура дуже проста, необхідно:

  • Перейти в особистий кабінет 104.ua та натиснути на три лінії у лівому верхньому куті.
  • Обрати пункт «Розрахунки».
  • Поставити галочку навпроти опції «Відмовитися від паперового рахунка».


«За послугу розподілу газу я сплачую через онлайн-банкінг або через чат-бот у Viber 7104,» - розповідає Світлана Погребняк, жителька селища  Озерне. Додає: «Шкода було паперу, на яких друкуються платіжки, то ж коли прочитала про ініціативу компанії у ЗМІ — одразу відмовилася від рахунку на папері й додає - «Також розповіла знайомим, вони теж кажуть, що немає сенсу витрачати папір, адже давно стежать за платіжками онлайн».

Чим більше клієнтів відмовляться від паперових платіжок — тим менше буде енергоспоживання типографії, на якій їх друкують.

В компанії додають: від паперового рахунку можна відмовитися бодай на декілька місяців, поки важливий кожен кіловат зекономленої енергії.

«У непрості часи дефіциту електрики, просимо споживачів перейти на електронні квитанції, адже плата за розподіл – це фіксована сума щомісяця. Разом з тим ми бачимо, що з кожним днем сотні споживачів обирають саме електронну платіжку, що підтверджує свідомість наших громадян, тому дякуємо кожному з них!», - додає начальник управління зовнішніх комунікацій Юлія Петришена.

Поділитись

Новини по темі: