Все більше громадян скаржиться на отримання неправильних платіжок за газ.
Про це повідомляє Нафтогаз України.
«На жаль, таке трапляється вже кілька місяців поспіль. Оператори ГРМ (облгази) просто ігнорують вчасно передані показання лічильників», – йдеться у повідомленні.
Що слід робити в такій ситуації? Слід зробити декілька простих кроків:
- Виконати офіційне письмове звернення до свого облгазу з вимогою роз’яснення причини неправильно зафіксованих показників лічильника. Також варто уточнити звідки взялась відповідна сума.
- Звернутися до НКРЕКПу не лише зі скаргою про порушення з боку оператора ГРМ, але й вимогою провести перевірку облгазу на предмет дотримання ліцензійних умов.
Варто відзначити, що при передачі показників лічильника, краще надсилати в чат-боті чи особистому кабінеті споживача фото чи відео та робити скріншоти діалогу.
«ГК «Нафтогаз України» рекомендує сплачувати за фактом нарахування, а якщо у вас знову «нуль» – зробіть переплату», – додають у повідомленні.
Слід також нагадати, що облік газу – зобов’язання та відповідальність операторів газопровідних мереж (облгазів).