За постійних відключень електроенергії та перебоїв звʼяку звичні процеси стали набагато складнішими. І якщо без телевізора чи соціальних мереж можна існувати, то без екстреної медичної допомоги буде вкрай важко.
Саме тому голова Житомирської ОВА Віталій Бунечко розповів як слід діяти за потреби невідкладної медичної допомоги при відутності світла чи звʼязку.
Якщо потрібна термінова медична допомога, а електропостачання чи звʼязку нема, слід діяти за наступним алгоритмом:
1. Спробувати ще раз набрати «103» з мобільного;
2. У разі відсутності звʼязку, скорисатись стаціонарним телефоном;
3. Зателефонувати за одним із резервних номерів диспетчерської служби «екстренки»:
Kyivstar – 067 411 72 29
Lifecell – 073 477 31 03
Vodafone – 095 477 31 03;
4. Зателефонувати на диспетчерські номери за допомогою інтернет-додатків - Telegram, Viber, WhatsApp, Skype тощо;
5. Спробувати додзвонитись за номерами інших екстрених служб: 112, 101, 102 або альтернативні номери ДСНС, Нацполіції;
6. Звернутись до пункту постійного чи тимчасового базування бригад екстреної допомоги, поліції, ДСНС, Нацполіції;
7. Звернутись до працівників швидкої, поліції, рятувальників, які знаходяться поруч. Також можна звернутись до Пункту Незламності;
8. Дістатись медичного закладу самостійно.