Як з’ясувалося, це помилкова точка зору, і випадки шахрайств в автосалонах зустрічаються не рідше, ніж на авторинках.
Ми не будемо розповідати про схеми з переплатою за нові авто, до яких вдаються менеджери автосалонів. Порадимо лише уважно читати договір і рахувати, за що саме і скільки ви сплачуєте. Шахрайство, жертвою якого став житомирян, так само поширене, проте не завжди очевидне. І власники “нових” автівок дізнаються, що їх ошукали, іноді і через рік-два.
“Ми придбали новий автомобіль в одному за автосалонів нашого колишнього губернатора, – розповів житомирян. – В салоні наче все нормально було, але, коли приїхали додому і уважніше роздивились авто, помітили брак на дверцятах автомобіля. Не знаю, заводський, чи при транспортуванні, але виглядало, начебто під фарбу потрапило якесь сміття, його так-сяк залакували і все”.
В автосалоні запропонували недолік просто зафарбувати.
“Виходить, ми платили за новий автомобіль, а придбали вже перефарбований!” – обурюється житомирянин.
Як з’ясувалось, цей прикрий випадок не поодинокий і наш покупець далеко не єдиний, кому в місцевому автосалоні “впарили” б/у або просто браковане авто замість нового. Схожі історії розповідають і про придбані в салонах автомобілі BMW, Ford, Hyundai та ін.
“Взяв я Ford якось в тому салоні. Звичайно що купував новий! А згодом з’ясував, що і фарбований, і шпакльований і взагалі, битий!” – розповідає ще один автовласник.
За умовами “стандартного“ автосалонівського договору, ні поміняти, ні повернути автомобіль, навіть наступного після покупки дня, вже не можна. А всі недоліки і проблеми, які клієнт виявить, коли уважно вдома роздивиться свою покупку – це вже проблеми нового власника, але ніяк не автосалону. Автосалон ризикує лише своєю репутацією. Але якщо вже й вона підмочена, то втрачати взагалі нічого.
Детальніше в матеріалі сайту Times.zt.