7 листопада, 2024
Ми в соцмережах
  • Головна
  • Суспільство
  • Без черги і комісії: в Україні запустили сервіс перевірки електронних квитанцій

Без черги і комісії: в Україні запустили сервіс перевірки електронних квитанцій

  • 26 грудня, 2019 8:52
Кабінет міністрів запустив сервіс Check для перевірки квитанцій по оплаті державних послуг. Він дасть змогу відмовитися від паперових квитанцій з мокрою печаткою. 

Про це повідомив міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет у Facebook.
 

Для чого цей сервіс


За словами Дубілета, сервіс заощадить українцям купу часу. З його допомогою можна перевіряти квитанції в електронній формі, а не вимагати їх у папері з мокрою печаткою.

«Зараз, якщо ви платите держпослуги (паспорт, авто, загсу тощо) – у вас вимагають квитанцію з банку. Тому ви зазвичай не можете просто платити через інтернет-банк або мобільний додаток», – пояснює Дубілет.

Також він додав, що часто в місцях надання послуг знаходяться каси банків з величезними комісіями. Новий сервіс дозволить платити через смартфон, а не через ці каси. Таким чином, людина буде економити не тільки час, а й гроші.
 

Як це буде працювати

 
  • Ви надаєте код квитанції замість паперової квитанції про оплату адмінпослуги.
  • Ревізор платежу перевіряє його за цим кодом на сайті check.gov.ua.

При цьому, зазначив Дубілет, паперовими квитанції можна буде паралельно користуватися й надалі.
 

Які банки підключені до сервісу


Поки що до сервісу підключені два банки – Приватбанк і monobank, але найближчим часом мають приєднатися інші банки.

За словами Дубілета, протягом місяця установи, які надають держпослуги, отримають нові інструкції, згідно з якими вони повинні будуть приймати електронні квитанції.

Додатково запустять гарячу лінію, куди українці зможуть скаржитися, якщо держслужбовці будуть відмовлятися приймати квитанції в електронній формі.
Поділитись

Новини по темі: