«Вже понад двох годин люди намагаються врятувати своє помешкання!!! Ні одна служба не реагує на виклик!!! З 9-по 1 поверх люди в кип‘ятку!!!! Сім’ї стоять на коридорах з маленькими дітьми!!!! Це гуртожиток на Польовій!! Ціолковського 14!!!», – йдеться у повідомленні.
У коментарі сайту Житомир інфо мешканець гуртожитку розповів, що прорив стався близько 22 години і в кімнати лилася гаряча вода.
«Десь була 10-11 вечора, я живу на 8-му поверсі і полилася вода з люстри і у ванній кімнаті. Я забігаю на 9-й поверх і там з батареї ллється вода, чи вона там зогнила, чи що. Сусід каже, що воно саме прорвало, там такий напор, гаряча вода біжить, і вони все що могли робили. До 5 поверху затопило. Ми телефонували у різні служби: поліція, ДСНС, УК «Полісся», то приїхала з міської ради аварійна служба, вони допомогли і перекрили стояк на весь будинок. До сих пір стоїть дерев’яний кілок, який ми вбили в батерею, і ніхто нічого не може зробити. Будинок обслуговує УК «Полісся», там на дзвінки ніхто не відповідає. Інші служби, в які ми дзвонили, сказали, що вихідний, і вони не виїжджають. Зараз тепло в будинку є», – сказав Вадим.
Керівник управляючої компанії «Полісся» Олександр Соломонюк 24 листопада розповів, що йому про ситуацію відомо і ремонтувати прорив будуть у понеділок, 25 листопада.
«Мені ніхто не телефонував. Мені передзвонив з міста диспетчер і я сказав визивати аварійку і зробили все. Знаю, що там де прорвало, живе чоловік, який любить випити. Будемо завтра все робити, подивимось що там. Поки там є тепло, все нормально. Завтра провіримо, будемо дивитись що там робити, будемо варити. Які компенсації? Хай дивляться за своїм майном самі. Згідно 417 закону, мешканці є власниками багатоповерхового будинку, я тільки надаю послуги, я не балансоутримувач їхнього майна. Вони самі повинні дивитися за своїми інженерними мережами, якщо виявляють, що там щось не так, то ставлять мене до відома і ми їм робимо», – зазначив Олександр Соломонюк.