Відновлюють необхідні комплекти дорожніх знаків на семи «острівцях безпеки» перед населеними пунктами Красносілка, Юрівка та Іванківці на дорозі Н-03 Житомир – Чернівці.
Про це 25 листопада звітує Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Житомирській області.
Чому це було необхідно?
Саме через недотримання водіями швидкісного режиму та вимог дорожніх знаків тут трапилася низка автопригод, які пошкодили пасивні засоби організації руху. Ці острівці були збудовані під час реконструкції автошляху в 2021 році, і їхня цілісність критично важлива для безпеки.
Острівці безпеки — це ключовий інструмент для впливу на швидкісний режим водіїв та безпеку пішоходів, особливо на багатосмугових ділянках.
Що робить острівець безпеки?
Захищає пішоходів: слугує піднятою платформою або частиною розділювальної смуги, роблячи перехід безпечнішим.
Знижує швидкість: фізично змушує водіїв зменшувати швидкість та концентрувати увагу на дорожніх умовах.
Розділяє смуги: організовує рух і запобігає небезпечним маневрам.

Європейський досвід та Українська реальність
Спорудження таких засобів на дорогах II категорії – це вимога Європейської системи заспокоєння трафіку (Traffic calming measures), яку ми почали активно впроваджувати з 2017 року, щоб зменшити аварійність через перевищення швидкості.
Нещодавно в Україні навіть з'явився спеціальний дорожній знак №7.25 "Острівець безпеки", що відповідає міжнародним стандартам (зокрема Віденській конвенції).
Чому виникають проблеми?
Водії іноді нарікають, що острівці змушують часто гальмувати та маневрувати. Проте їхня функція може бути повністю виконана лише за умови дотримання водіями ПДР та дорожніх знаків.
Свідоме ігнорування вимог знизити швидкість руху на дорогах – це прямий шлях до ДТП та травматизму.
До уваги водіїв! Не нехтуйте власною безпекою та життям пішоходів: при під'їзді до населених пунктів, рухаючись автомагістраллю, знижуйте швидкість до 50 км/год.
