Як повідомляє Енергоатом, в сховище звозитимуть відпрацьоване паливо з трьох українських АЕС – Рівненської, Хмельницької та Южно-Української, а зберігатиметься воно там наступні сто років.
Для цього у Чорнобильській зоні відчуження відреконструювали ділянку залізничної колії Вільча – Янів, яка веде до ЦСВЯП.
![](https://scontent.fiev9-1.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-9/226455533_10159066273710985_6474455191768461162_n.jpg?_nc_cat=103&ccb=1-5&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=AVg0LhXtAW4AX-MALie&_nc_ht=scontent.fiev9-1.fna&oh=3a62132d416579567cf882adff98e5a2&oe=614A89F2)
Зазначимо, що відремонтована ділянка залізниці є частиною лінії Овруч – Семиходи – Чернігів. Тобто поїзди з відпрацьованим ядерним паливом курсуватимуть через Житомирську область.
Поїзди можуть курсувати як по лінії Сарни – Олевськ – Овруч, так і по лінії Шепетівка – Новоград-Волинський – Коростень – Овруч. УЗ та Енергоатом точні маршрути не називають.
Водночас, в держпідприємстві запевняють – робота сховища в зоні відчуження та перевезення контейнерів з відходами до нього не несе екологічних ризиків. Аналогічне сховище уже працює біля Запорізької АЕС.
![](https://i.imgur.com/DDKIYUZ.jpg)
![](https://i.imgur.com/zvuO6k6.jpg)